dag dames ik zit eigenlijk met een probleempje ! heb nu 2 dagen echte ongi pijn , ik heb pas 1 april een afspr bij de vk . denk zelf dat ze daar geen echo maken want ze hebben die appartuur niet. heb echt het idee in me hoofd dat t heleaal niet goed is en daardoor rook ik weer steeds meer ik wil dit niet vind t zo moeilijk. kan iemand me zeggen wat ik moet doen ? miss de vk bellen vragen of ik eerder kan komen ?
meid rustig aan, maak je niet druk! die ongikrampen komt waarschijnlijk van je baarmoeder af omdat die gaat groeien. ik heb de eerste weken alleen maar krampen gehad. kop op!
Die krampen zijn heel normaal een vk bellen met 5 weken en 1 dag heeft helemaal geen nut omdat er dan eigenlijk niks te zien is. Dus niet te druk maken al is dat makkelijk gezegt
Hey meid, Ik zit ook in die emo-achtbaan en sinds gister weer best menstruatie-achtige krampen gekregen. Had ze de eerste dagen al gehad en nu weer. Ik hou me vast aan de gedachte dat het toch wel normaal is allemaal. Je BM is ruimte aan het maken en dat voel je gewoon goed. Steken in de liezen is ook normaal. Kijk maar een bij de subtopic bij 'vraag het e verloskundige' Staat best goeie info. En over het roken, ik ben gestopt sinds zondag en ja, ik heb het moeilijk maar kan mezelf niks kwalijk nemen als het mis gaat nu. Ik zou het toch proberen meid, hier krijg je alleen nog meer stress van. Liefs!
nou een vriendin van mij die is al 10 jaar bezig en is nu ook zwanger maar die had ook een echo met 5 weken en daar was duidelijk iets op te zien .
er is pas iets te zien vanaf 5 a 6 weken en dat is niet heel duidelijk. dus als ze nu een echo krijgt en er is niets te zien zal ze zich onnodig heel veel zorgen gaan maken. jou vriendin had geluk dat er zo duidelijk al iets te zienwas met 5 weken.
Idd die kans is heel klein dat ze wat zien met 6 weken en 5 dagen was het al inieminie en weinig van te maken behalve dat het hartje net was begonnen met kloppen
Hoi Lisa, Ik had in het begin vreselijke krampen, zelfs tot huilens toe op m'n werk... Ik heb toen de VK gebeld( kan je altijd bellen, daar zijn ze voor!) en er werd helemaal niet van opgekeken. Mij werd verteld dat mijn baarmoeder aan het groeien was en dat daar die pijn vandaan kwam. Je lichaam is bezig zich aan te passen en dat is alleen maar goed! Dus maak je niet druk of bel anders gewoon even de VK want die kunnen je vast geruststellen. En, niet betweterig bedoeld, maar stop met roken! Daar zou ik me meer zorgen om maken als ik jou was. Je hebt nu zo'n goede reden! Groetjes en succes!
Ik heb ook erg veel last van ongi pijn. Vooral tijdens het zitten, dan straalt het naar mijn onderrug en bovenbenen. Moet echt om het half uur even een loopje doen.. had vandaag gebeld en zeiden dat het normaal is en het erbij hoort..
ik heb de eerste 10 weken een aantal keren dubbelgelegen van de pijn, zo heftig dat ik niks kon zeggen en daarnaast continue ongi krampen... niets aan te doen, mijn moeder had het ook. de vk liet er echt niet eerder een echo door maken hoor, het hoort er gewoon bij.
Meisje, dat je je druk maakt is normaal. Je hebt straks allerlei pijntjes die je niet thuis kunt brengen. Dat hoort er echt bij. Die pijntjes willen niet direct zeggen dat er iets mis is. Je lijf moet heel hard werken nu, en sommige mensen voelen dat beter dan anderen. Door de stress ga je roken. Dat kan ik begrijpen. Alleen zul je de komende weken je vaker zorgen maken. het is dan natuurlijk niet handig als je iedere keer naar een peuk grijpt. Als ik dat zou doen, dan zou ik geen moment meer zonder sigaretten kunnen. Daarmee bedoel ik te zeggen dat dit er gewoon echt bij hoort. En dat je je vanaf nu regelmatig zorgen gaat maken. Ik heb zelfs gehoord van mensen die al moeder zijn, dat deze zorgen vanaf nu nooit meer over gaan. Ook niet als het kindje geboren wordt. Welcom to the world off parents.
bedankt voor jullie lieve berichtjes ! knap er van op. maar t wachten duurt lang tot de eerste afspraak bij de vk