Ik zou zo graag deze documentaire willen hebben op DVD. Hij is uitgezonden op Discovery Channel, maar opnemen lukt niet vandaar dat ik het via deze weg ga proberen. Verder zijn wij niet zo handig met dit soort dingen. Brutale hebben de halve wereld wordt er wel eens geroepen, meestal ben ik bescheiden , maar in dit geval breek ik deze regel eens... Wie heeft hem op DVD staan (gebrand) en zou hem voor mij willen overbranden? Ik wil er gewoon voor betalen, dat is geen probleem. Ik hoor het graag! Mirre
Er was hier al een topic over en volgensmij had iemand toen een link gegeven waar je het kon downloaden
@maisy Klopt lieverd, maar ik kan niet downloaden. Vandaag dat ik hulp vraag op deze manier. Heb geen programma op deze laptop zitten om iets te downloaden (is pc van de zaak van m'n vriend...) En de vorige keer dat ik probeerde een download programma er op te zetten is het helemaal verkeerd gegaan Met een kapotte pc als gevolg. Vandaar de vraag ...wie oh wie..
Ohhh nee dan wil dat niet Ik kan je er helaas niet aan helpen OF ik kan ze downloaden en dan branden ik heb wel een dvd brander, maar heb nog nooit ermee gebrand, misschien dat er hier iemand een vriend heeft die daar handig in is. Kan het ook niet zo, dat ik ze bijv. download en via messenger stuur naar je, dan is het geen downloaden voor jou, dan is het een bestandsoverdracht.
Ik heb hem opgenomen op onze dvd recorder volgens mij. Als het goed is kan ik (nou eigenlijk mijn man) hem dan branden op dvd. Zal ik even aan hem vragen hoe ik dat kan doen?
@senseemillia Heel graag! Mag ook via PB hoor! Dan kunnen we gelijk bespreken wat ik je verschuldigd ben
@popje Dank je voor het reageren/het aanbod Lief van je. Ik wacht af of het senseemillia gaat lukken, indien niet dan weet ik je te vinden
Ik heb hem toevallig van de week gedownload en gebrand, geweldige docu. Maar ik zie dat je voorlopig al genoeg aanbod hebt! Groetjes, Anakin.
Ik ben hem nu aan het downloaden! Bedankt voor de tips dames Ik kan hem dan ook wel branden of via msn versturen voor de geinteresseerden.
Hoi, Waar kan je deze prachtige documentaire ergens downloaden ? Vind de link nergens....? Bedankt op voorhand ! Alain en Veerle
Goeiemorgen Alain, Kijk maar eens naar deze topic, daar staat het tussen! http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... t=the+womb Liefs Nies
Ik heb het gezien. Bedankt, maar die links werken ondertussen niet meer....? Groetjes, Alain en veerle
Hoi Alain en Veerle, Mijn man heeft hem net even op E-mule gezocht en daar staan meerdere tussen. Ik weet niet of je e-mule draait, maar dan moet je dus zoeken op Womb en alleen video aanklikken. Er staan er genoeg tussen. http://prdownloads.sourceforge.net/emul ... or=surfnet Dan klik je op de blauwe link bovenaan en dan kun je emule installeren.
Ook bij mij gaat downloaden niet goed.... Zou iemand hem voor mij kunnen branden? Ik wil er voor betalen, en anders gewoon een nieuwe lege dvd met hoesje erbij terugsturen.
Mirre meid hoe is het met je? We hebben je gemist! Is off topic maar ben erg benieuwd! dikke knuff pearly