Even afreageren.

Discussion in 'Zwangerschap' started by Elisek, Sep 16, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

Aug 19, 2015
    3,329
    2,135
    113
    Female
    Herkenbaar!
    Ik ben 20 en mijn vriend 26. Hebben een huis, hij een vaste baan en ik zit in mijn laatste jaar school (deeltijd).
    En idd de opmerkingen die je krijgt... Ik ben niet op mijn mond gevallen en zeg waar het op staat. Maar dat betekend nieg dat het mij niet raakt.
    Mensen vinden het gewoon leuk om zich met anderen te bemoeien, hoe onterecht dat ook is.

Zelf heb ik geleerd om gewoon lekker van mijn zwangerschap te genieten, ongeacjt wat anderen ervan vinden. Dat mag, hoor ;)

2. kusjes1986

kusjes1986 Bekend lid

Jan 24, 2015
    830
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd meid!! Herkenbaar haha. Ik was bij de 1ste ook 22 en de meeste die wat verder af stonden vroegen of het een ongelukje was. Eerst genieten blablabla. Nu word ik volgend jaar 30 en zet ik dit jaar mijn 3de kindje op de wereld. Trek het je niet aan. Maar geniet er vooral van

3. Keke91

Keke91 Bekend lid

Jul 3, 2014
    644
    336
    63
    Female
    Gelderland
    Hier ook herkenbaar hoor, haha. Gewoon naast je neer leggen die opmerkingen ;)

4. AngelaSR

AngelaSR Bekend lid

Sep 3, 2014
    707
    1
    0
    rijswijk ZH
    Altijd is er wel iets te zeuren helaas. Voor mijn gevoel zeker tegenwoordig, Nederland zeurland!
    niets van aantrekken en genieten! Die negatieve zooi moet je lekker negeren.
    Ik ben 33 en zwanger van de 1ste, is te oud vinden sommige.
    Dan komt het ergste nog: ik ben zwaar longpatient en dan krijg ik de opmerking, waar ben je aan begonnen en wat als het kind ook ziek is... zucht.. dus omdat ik ziek ben heb ik niet het recht op dat stukje geluk? Uit gezonde ouders kan ook een ongezond kind worden geboren en visa versa. Daarom heb ik ook een hekel aan de uitspraak: als hij/zij maar gezond is.,, neeeee zeg ik dan: als hij/zij maar gelukkig is!
    geniet lekjer van de kleine in je buik en gefeliciteerd!

5. Lucifer30

Lucifer30 Actief lid

Sep 15, 2015
    173
    0
    0
    Ach meid mensen hebben altijd wat te zeuren en een oordeel klaar. Ongevraagde meningen... Helaas zijn ze er altijd: bij leuke mededelingen maar ook bij minder leuke mededelingen. Toen ik een mk kreeg in april kregen we zelfs de opmerking 'achja, je kan nu wel nog even doorsparen...'. Zucht. Naast je neerleggen en met opgeheven hoofd doorlopen, lekker trots zijn op je kindje hoor! 👍

6. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

Apr 12, 2010
    2,667
    658
    113
    Female
    Ik ben 24 en ben al zwanger van de derde! Eerste keek de omgeving ook raar.. maar goed toen ze zagen dat het goed was.. hadden ze al niks meer te zeggen. Laat ze maar. Iedereen heeft altijd zijn of haar oordeel klaar. Tot dat ze zien dat je een leuker moeder en leuk gezin bent. Dan ben je niet meer intressant

Share This Page