Ik heb een heel drukkend gevoel aan de linker kant van mijn buik (voor mij van boven af gezien dan..) dit is gisteren begonnen en blijft nu nog steeds... vannacht was mijn buik ook steeds hard toen ik in bed lag en moest ik er wel 4 keer uit om te plassen... terwijl ik normaal meestal maar 1/2 x er uit hoef. Nu zit ik gewoon op een fijne stoel en nog blijft die pijn. Wat kan dat toch zijn? Heb net gisteren 3d echo's laten maken, zie mijn album waar alles gewoon hardstikke goed er uit zag..... Hoop op reacties!
Helaas kan ik je niet helpen, maar wat ik belangrijk vind is dat wanneer je je ongerust maakt, je de v.k. moet bellen. Gewoon doen hoor. Daar zijn ze voor. groetjes sandra
Lieve schat, niet teveel zorgen maken. Ik heb hetzelfde sinds vorig weekend. Ik had 's nachts harde buiken en die gingen gewoon de hele daag door, zelfs tot om het kwartier. Terwijl ik het hele weekend op de bank heb gezeten en niets heb gedaan... Dus terwijl ik zat, bleven ze komen. Toch een teken van wat rustiger aan doen. Gewoon even je vk bellen, hoor. Daar zijn ze voor. Niet te druk maken, harde buiken kunnen in ieder geval geen kwaad voor je kindje. Het is alleen erg vervelend! *knuf*
Ja maar die pijn links onder is wat anders dan harde buiken.... want die heb ik wel regelmatig als ik me te druk maak.. maar dit is een pijn aan 1 kant... alleen links... ik voel het nu gewoon de hele dag door.. net of je steken in je zij hebt maar dan lager... Ik moet dinsdag naar de verloskundige, dus ik kijk het nog wel even aan...
Ik had ruim twee weken geleden pijn aan de zijkant, achteraf bleek het bandenpijn te zijn. Ook kon ik niet goed naar de wc, zat wat verstopt en daar heb ik iets voor gekregen. Verder moet je aanhoudende buikpijn ook een beetje in de gaten houden i.v.m. blaasontsteking. Kortom buikpijn kan zoveel dingen zijn dus fijn dat je dinsdag toch naar de vk moet, dan kun je het vragen. Meestal is het wel onschuldig maar je kan het maar beter weten dan je er druk om maken toch!
Hoi momtobe, Zouden het niet je darmen kunnen zijn? Ik heb dat nl een tijdje terug gehad. Het voelde ook heel hard en vol, maar dan aan de rechterkant. Kon er zelfs niet op liggen. Een paar dagen geen multivitaminen geslikt, en ik kon weer naar de wc. Hoop dat dit het zou kunnen zijn?
Zit het laag of hoog of aan de hele linkerkant? Ik werd vannacht wakker met rechts van mijn navel een beurs gevoel. Aan die kant was m'n buik ook harder en wat dikker, aan de hele linkerkant dus. Ik had vandaag ook wat last met gaan zitten en opstaan. Maar in de loop van de dag is het verdwenen. Ik heb het vermoeden dat de kleine tijdens mijn slaap rechts is gaan liggen en daar tegen m'n buikwand aan lag. Misschien is het bij jou ook wel zoiets. De baby kan ineens wat meer gestrekt liggen of anders dan voorheen en dat geeft weer een nieuw gevoel. Dat kan ook verklaren waarom je zo vaak moest plassen. Nu ligt hij misschien extra tegen je blaas aan gedrukt.
is het een soort spierpijn bij jou dan links onder in je buik. ik heb dat nammelijk rechtonder in mijn buik. de vk zei tegen mij dat komt omdat ze heel erg aan de rechter kant ligt en lekker op die banden ligt te schommelen. ik denk dus bandenpijn. mischien ligt ze bij jou erg aan de linker kant. gr chantal.
Misschien ben je beurs van binnen, dat ben ik ook en die pijn die je beschrijft is heel herkenbaar.. Bij mij is het omdat de beeb een favo houding heeft en dan lekker met haar voetjes tegen 1 plek trappelt...
Nou volgens mij valt het allemaal nog wel mee... want de pijn is nu niet meer goed voelbaar.... Gelukkig maar.... Ik moet morgen in iedergeval naar de verloskundige, en dan kan ik eens vragen waar dat vandaan komt zo'n pijn... Bedankt voor jullie reacties! Groetjes.