lieve mensen, Ik ga deze link voorlopig uit mij favorieten halen, want ik ben veel en veels te gefocussed bezig met zwanger worden, NU al terwijl onze eerste ronde nu pas begint. kom net bij mijn huisarts vandaan met een reeks klachten die volgens haar allemaal aan stress te wijten zijn, niet allemaal vanwege de kinderwens, maar zeker een groot gedeelte, ik moet het echt meer loslaten en dat kan alleen als ik niet meer kom. Ik wens iedereen alle succes met zwanger worden en zwanger zijn en als ik het echt niet meer uithoud kom ik weer terug liefs Maaike
Ik kan me voorstellen, neem je tijd meisie. Ik ben ook 24/7 ermee bezig, terwijl ik in de tweede ronde zit. Komt goed en maak je niet te veel zorgen. Wie weet mogen we je op korte termijn feliciteren. Veel liefs Jeanney
Als jij je daar goed bij voelt, kan het alleen maar goed zijn om hier tijdelijk afscheid te nemen Ik hoop dat je stressgerelateerde klachten gauw afnemen en dat je zwangerschapswens snel in vervulling gaat - kom je het dan hier wel vertellen zodat we je kunnen feliciteren?
Ik snap wel wat je bedoelt....Ik hang hier ook vaker rond dan goed voor mij en mijn huishouden is. Sterkte meissie!