We zijn weer aan het proberen om zwanger te worden Vind het wel spannend en twijfel weer over alles, net als bij de eerste... Nu ben ik op zondag 2 oktober ongesteld geworden en ik heb een cyclus van 3,5-4 weken. Nu heb ik sinds afgelopen vrijdag een beetje krampachtig gevoel in mijn buik, onderin. Net alsof ik ongesteld moet worden, ook kan ik het niet hebben als mijn zoontje op mijn buik zit, beetje pijnlijk ofzo... Maar ongesteld worden is pas over 1,5-2 weken en deze klachten ken ik anders niet, enig idee wat dit zou kunnen zijn. En als het wel raak is (wat mij dus niet waarschijnlijk lijkt) kan ik dan nu al wat "voelen" terwijl ik nog niet eens overtijd ben??? 't Is ook al weer zo lang geleden....
Het zou de innesteling kunnen zijn (daar zijn wel meer topics over), maar dat is moeilijk te zeggen. Afwachten maar, ik zal voor je duimen!
Ik herken je klachten precies, als ik ga zitten heb ik soms het gevoel "op" mijn baarmoeder te gaan zitten, weet niet goed hoe ik het moet uitdrukken. Soms is het erger, 's ochtends vroeg bijna geen last van. Heb dit al sinds dag 14 en dacht ook dat het mijn eisprong was, had ook een dag bloedverlies en nu al ruim een week later voel ik het nog steeds.....Merkte gisteravond ook tijdens het klussen (vindt het een vreselijk woord "klussen" maar lees dat iedereen dit gebruikt) dat mijn baarmoeder erg gevoelig was. Heb jij dat ook?
Geen idee eigenlijk, we hebben vorige week woensdag voor het laatst ge... (heb ook een hekel aan het woord klussen) en het begon 2 dagen later. Maar idd, zoals jij beschrijft, alsof je op je baarmoeder gaat zitten. Alsof het een hard balletje is ofzo... En een beetje steken af en toe heel laag, net boven het schaambeen. Maar vandaag zijn de klachten alweer een stuk minder...
goh, probeer het vanavond zou ik zeggen en laat even weten Ik heb net wat bruin bloedverlies, hoop dat het een innesteling is maar voel me wel een beetje ongesteld. Zou al op dag 23 zijn dan, wel heel vroeg dan.....
hahaha, is d'r niet van gekomen. ik heb wel het gevoel dat mijn buik steeds in de weg zit, alsof ik al een megabuik heb, dat herken ik van mijn vorige zwangerschap (toen had ik ech een megatoeter, niet normaal meer) hoe is het nu met jou????