Met baby dagje weg met warm weer

Discussie in 'Verzorging' gestart door Sammie2016, 7 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammie2016

21 jun 2016
    23
    0
    0
    Hi allemaal,

Nemen jullie je baby mee naar bijv het strand / zwembad ?
    En vanaf hoe oud kan dat ?
    En hoe lang kan dat?
    Wat doe je hem dan aan en smeer je hem in?

Ik vind het nogal spannend namelijk ...

2. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.467
    3.913
    113
    Vrouw
    Wij moeten voor het strand bijna 2 uur rijden en zijn beide niet zulke strandliefhebbers, dus dat hebben we nog niet gedaan met zoontje van 4 mnd.
    Op vakantie al wel veel met hem bij het zwembad geweest. Ik vond hem nog te klein om mee te gaan zwemmen, dus hij heeft daar vooral geslapen of op een ligbedje in de schaduw gelegen (terwijl de ander met oudste zoon aan het zwemmen was). Insmeren was standaard ritueel en verder vooral in de schaduw houden (tentje, parasol, boom, etc.). De jongste heeft het niet snel warm, dus die lag soms in lange broek en shirt en op hele hete dagen in romper.

Je moet het vooral zelf leuk vinden om naar strand/zwembad te gaan, want voor de kleine hoef je het uiteraard niet te doen.

3. Lies1611

Lies1611 VIP lid

3 jun 2013
    7.149
    3.174
    113
    Dat kan in principe best snel.
    Hier is ze van februari, in die zomer niet op vakantie geweest maar wel dagjes strand/meertje. Wij hadden (en hebben) een uv pakje voor d'r en smeerde haar in met factor 50.
    In de zomer daarna (ze was 15mnd) zijn we naar het buitenland geweest, zelfde verhaal qua bescherming.
    Ik vond het zelf toen ze baby was makkelijker, ze sliep overal. Toen ze 15mnd was, was ze gewoon te nieuwsgierig en sliep ze niet op het strand. Wel heeft ze heerlijk gespeeld.

4. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Je hebt ook van die uv-tentjes/luifels. Daar kunnen ze ook fijn onder spelen.

Deel Deze Pagina