Even alles van me afschrijven

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MamavanJurre, 22 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.480
    113
    Wat jammer toch dat die kids niet met hun eigen gebruiksaanwijzing geboren worden.

Maar goed hier mijn verhaal misschien herken je er iets in en heb je er iets aan en anders ach heb je weer wat te lezen:D

Kinley is (net als Kylian) met een ks geboren, alleen was die van haar gepland (die van Kylian niet).
    De eerste week ging het goed, ze sliep netjes in haar bedje, huilde als ze honger had, poepte haar luier vol.
    Maar de kraamverzorgster was nog geen dag weg of de ellende (ja sorry anders kan ik het niet omschrijven begon).

Ongeveer een uur voor de volgende voeding begon ze te huilen, ontroostbaar, wij zagen het aan voor honger en dus kreeg ze meer van ons.
    Dat hielp dus niet en het huilen werd steeds meer en steeds vaker.

Ze niesde veel en had een smerig neusje en dus hebben wij het bedje aan het hoofdeinde omhoog gezet, en zowaar 's nachts sliep mw weer maar overdag was het nog steeds een drama.
    Ze wilde niet in bed alleen op de arm of in de wandelwagen maar dan moest die wel bewegen.

Tegen de tijd dat ze 7 weken was huilde ze van 8 tot 20 ( 's nachts ging vreemd genoeg altijd goed).

Ondertussen hebben wij van alles geprobeert tegen de krampen (die ze duidelijk had) maar niets hielp.

En toen is mama gecrashed, ik kon niet meer, ik was kapot en zat dus huilend bij de huisarts.

Met een paar simpele vragen (drijft ze in bad - eeeh ja, heeft ze een dikke buik - ja) en even wat geklop op haar buikje wisten we waar het probleem lag.
    Ze blijkt een luchthappertje te zijn, tijdens het huilen hapt ze dus de lucht naar binnen in haar maag, maar omdat de darmen nog niet ontwikkeld zijn konden die die grote hoeveelheid lucht niet aan. Daardoor kreeg ze krampen waar ze dus om moest huilen, hapte ze nog meer lucht naar binnen en daar hadden we dus onze circel.
    Haar maagje deed ook pijn, die reikte ondertussen van haar ribben tot aan haar navel en dan geheel overdwars.

De behandeling was heel simpel, zoveel mogelijk rechtop houden en een dubbele dosis infacol.
    En inderdaad het hielp, een paar dagen en toen begon ze weer op te bouwen met huilen.

Toen vroegen ze hoe haar ontlasting was, nou wel goed elke dag minstens 1 poepluier alleen altijd hele dunnen poep.
    Bleek ze dus ernstige obstipatie te hebben, de poep zat dus echt vast en alleen de hele dunnen kon er langs.

Daarop kreeg ze lactulose en ja toen schoot alles los, werd het huilen minder, kon de lucht er langs en in eens hadden we een meisje wat kon lachen.
    Wat een verademing na 9 weken.

Ik zelf heb de dr Brown flessen en ik vind dat ze er mooi en netjes uit drinkt, het handige is als je een pakket koopt (2 groten 1 kleintje) dat je zowel speentje 1 (voor de eerste 3 maanden) als speentje 2 (3 maanden en ouder) erbij hebt zitten.

Goed bleef het probleem van slecht slapen overdag, volgens de arts van het cb heeft een kindje vaak de neiging om zo rond de 3 maanden langzaam een ritme te ontwikkelen.
    In ons geval klopt dat en nu slaapt ze altijd netjes van 11 tot een uurtje of 2 (de rest van de dag is slapen not done volgens Kinley;)).
    Wat ik wel heb ontdekt dat ze makkelijker slaapt als ik haar boven in alle rust haar fles geef, stop als er ongeveer nog 70 cc in zit, haar dan in bed leg en haar dan de rest geef (een speen wil ze niet).

Groetje sAnita

2. MamavanJurre

MamavanJurre Actief lid

3 nov 2009
    287
    0
    0
    Gelderland
    Mijn zoontje heeft ook last van wat dunnere ontlasting sinds hij Nutriton door zijn voeding krijgt, het is geen diarree maar als ik het vergelijk met hoe zijn ontlasting was voordat hij Nutriton kreeg, is dit wel een stuk dunner. Zou het misschien toch obstipatie zijn? Hij poept altijd na de 1e fles (kan de klok erop gelijk zetten). Hij begint te persen, en te persen, en te persen... en dan op gegeven moment schiet het eruit en haalt hij opgelucht adem (letterlijk!). Hij krimpt altijd een beetje in elkaar en dan spuit het eruit... Maar het is dus wel dun altijd.

Manlief neemt straks een Dr. Brown fles mee, en dan gaan we die eens geven, gewoon eens kijken wat er gebeurt... Maar dan komt meteen de vraag, met of zonder Nutriton? Hmmm... We geven dat spul nu al zo lang (sinds hij 3 weken is) dat ik niet eens weet wat er zou gebeuren als we het niet meer geven. Is het mogelijk om dit gewoon cold turkey te proberen of moet het echt afgebouwd worden??

Iemand ervaring mee?

3. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

ik zou gewoon is kijken hoe hij het met die fles doet zonder nutriton

4. Frieda

Frieda Bekend lid

24 feb 2009
    691
    1
    0
    Moeder, Huisvrouw, WAO-er
    Er zijn al veel reacties geplaatst en ik heb niet alles uitgebreid gelezen,
    maar jouw verhaal is voor mij heel herkenbaar.

Noelle is ook via de keizersnede geboren en ik heb zelf vanaf het begin heel sterk het gevoel gehad dat dat een hele vervelende ervaring voor haar is geweest. Ze is vanaf het begin af aan ook een hele onrustige baby geweest, die veel huilde en slecht sliep. Ze sliep vooral overdag en 's avonds heel slecht en de nachten gingen dan vaak wel goed, omdat ze dan uiteindelijk uitgeput was.

Na een bezoek aan de osteopaat bleek dat haar nekje vast zat en na een aantal behandelingen ging het slapen wel iets beter en had ze minder moeite met het aan en uitkleden, wat ook vaak een drama was. Maar het uiteindelijke effect was niet voldoende. Ze bleef onrustig, had ook vaak de hik en ze kwijlde en nieste ook heel veel. Veel spugen deed ze ook al vanaf het begin en daarnaast had ze ook een nogal stinkende ontlasting.

Op den duur kreeg ik het vermoeden dat ze ook wel eens een koemelkallergie kon hebben en toen ben ik in overleg met het CB overgestapt op Hypo Allergene voeding. En binnen een paar dagen werd ze een veel rustiger baby, het vele jengen en huilen was ineens over. Ik heb haar toen ook nog laten testen bij een bioresonantie-therapeut en daar werd inderdaad ook bevestigd dat ze een koemelkallergie had.

Deze therapeute zei, dat KMA de slijmvliezen aantast en dat Noelle daardoor dus ook veel kon niezen. Ze zat ook altijd aan haar neusje en in haar oogjes te wrijven alsof ze daar jeuk had. Tevens zorgt KMA ervoor dat de voeding in de darmen gaat gisten en dat kan alle andere organen (zoals de maag) in het lichaam omhoog drukken door het gat in het middenrif, waardoor kindjes gaan spugen. Het spugen was volgens haar dus een gevolg van de KMA en zou vanzelf minder worden als de darmen meer tot rust kwamen. Na verloop van tijd toen Noelle dus andere voeding kreeg, ging alles in haar lichaam dus inderdaad ook beter functioneren en alle klachten die ze had namen langzamerhand af. Al met al kwam ons meissie veel beter in haar vel te zitten.

Wat echter wel overbleef was het slechte slapen en toen ze 8 maanden was, hebben we dus een babyfluisteraar op bezoek gehad om er achter te komen wat daarvan de oorzaak was. Het bleek dus dat mijn vermoedens over haar geboorte klopten. Aan haar geboorte via de keizersnede, heeft ze een geboortetrauma overgehouden. Op het moment dat ze uit mijn buik werd geplukt, zat ze met haar hoofd klem in mijn bekken en doordat ze er ineens uit werd getrokken heeft ze haar nek toen bezeerd. Door deze hele ervaring is ze ontzettend geschrokken en daardoor had ze een heel erg onveilig gevoel, waardoor ze zich niet over durft te geven aan de slaap. Ze bleek dus veel veiligheid en geborgenheid nodig te hebben om zich voldoende op haar gemak te voelen om te kunnen slapen. Wij hebben haar dus veel onze nabijheid moeten bieden om veilig in te kunnen slapen en nog heeft ze ons wel vaak nodig als ze wakker wordt.

5. Merijn

Merijn Niet meer actief

Als ik het goed begrijp is het huilen over en heeft je kleine alleen nog last van spugen en korte hazeslaapjes?

Dat had mijn zoontje ook. Het spugen is hier grotendeels over gegaan met nutriton, heb je dat al geprobeerd? En de rest wat ie nog bleef houden, hebben we gewoon geaccepteerd. Baby's spugen nou eenmaal vaak...

De hazenslaapjes waren hier over toen we hem 2 a 3 dagen hebben laten huilen in bed. Hij was toen 2 maanden oud. Ik kon duidelijk merken dat hij moeite had om zelf in slaap te komen waardoor hij na de slaapcyclus van 45 minuten niet verder sliep (vaak zelfs een half uur trouwens).

Heel eerlijk gezegd klinkt je zoontje bij mij toch vooral als een gezonde baby :) Je hebt een moeilijke start gehad, maar de ergste problemen zijn nu weg (het vele huilen bijvoorbeeld). Nu moeten jullie je ritme even herpakken, maar dat komt goed.

6. MamavanJurre

MamavanJurre Actief lid

3 nov 2009
    287
    0
    0
    Gelderland
    Dankjewel voor je reactie! Nutriton gebruiken we al vanaf dat hij een week of 3 oud is en helpt goed tegen het spugen, wel moeten we heel erg veel schepjes toevoegen anders helpt het totaal niet...

Het huilen gaat met up en downs, sinds gister is het wel echt drama en huilt hij weer erg veel. Vandaag heeft hij vanaf 9.30 uur alles bij elkaar 2,5 uur geslapen en voor de rest eigenlijk alleen maar gehuild. Nu ligt hij in de wipstoel voor me heel tevreden te kijken... Pffff ik weet het gewoon echt even niet meer. Ik moet inderdaad aan de slag met de hazenslaapjes maar wil toch ook echt even uitsluiten of er verder niets aan de hand is... straks laat ik hem een paar dagen in bed huilen en blijkt dat er toch wel iets aan de hand was, dat vergeef ik mezelf nooit.

Met die 2 dagen laten huilen, ging je toen wel steeds troosten of liet je je helemaal niet zien?

Groetjes!

7. MamavanJurre

MamavanJurre Actief lid

3 nov 2009
    287
    0
    0
    Gelderland
    Vraagje: je kan toch alleen overstappen op Hypo Allergene voeding als je nog geen andere voeding hebt gebruikt? Of klopt dit niet?

8. MamavanJurre

MamavanJurre Actief lid

3 nov 2009
    287
    0
    0
    Gelderland
    Oh en dan nog iets (ik blijf bezig zo... :))

Waar ik me vooral zorgen over maak is over dat bellen blazen, dit heb ik ook bij het 1e bezoek aan het CB aangekaart en zij gaf toen ook aan dat dit niet helemaal normaal is voor zo'n jonge baby (hij was toen 5 weken). Ik weet dat als hij ouder wordt hij dit meer gaat doen maar dit is wel een beetje in mijn hoofd blijven rondspoken al die tijd. Deden jullie kindjes dit ook al op heel jonge leeftijd?

Toch maar eens kijken voor een bioresonantietherapeut, baat het niet dan schaadt het niet...

9. Ireen

Ireen Fanatiek lid

8 sep 2008
    2.305
    1
    0
    Heb even vluchtig gelezen.....

Van nutriton kunnen ze wel krampjes krijgen.
    Gebruik je infacol voor hem?

Je hebt niet gefaald! Niemand ondergaat voor zijn lol een keizersnede!

Ik denk dat je even wat tot rust moet komen ook... Schrijf een brief aan je kindje met al je gevoelens erin... Ga lekker met hem in bad, in bed, laat het huis even voor wat het is. Ik herken je heel erg in je verhaal.

Moedergevoel is het beste gevoel en klopt vaak, dus ik ga niet zeggen dat er vast niets aan de hand is, maar soms zie je door de bomen het bos niet meer.
    Zoek samen even de rust op, terug naar de basis en bouw van daaruit verder!

10. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    hoi, ik heb niet alle reacties gelezen hier, maar bij ons was het echt precies hetzelfde als bij jou zoontje. Uiteindelijk zijn wij er ook achter dat het koemelkallergie is. Ook betreft dat terug geven en die ontzettende krampen. Continue gespannen zijn... het klinkt allemaal heel bekend. Mijn zoontje had ook kiss syndroom en wij dachten dat daar alles aan lag. Niet dus... gewoon ook koemelkallergie. Hij krijgt sinds 4 weken andere melk en we hebben een heel ontspannen en tevreden jongetje voor terug gekregen. Ons mannetje had alleen symptonen van vaak gespannen of eigenlijk continue erg veel krampen, en terug geven van voeding. Oja en een regelmatig verkouden en niezen. Verder geen exzeem of wat te bekennen. Bij ieder kindje uit het zich anders.....
    Vond wat jij schreef erg veel gelijkenissen hebben...succes ermee
    groetjes rensje

11. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    oja en hij sliep ook nooit overdag omdat hij altijd zo gespannen was, en hij huilde best veel. Had gewoon het gevoel dat er iets niet in orde was.... volg gewoon altijd je moedergevoel want dit is bijna altijd goed. Kinderart zei tegen mij "wat denk jezelf"en toen zei ik koemelkallergie. Hij zei 'tegen een moeder ga ik niet tegen in, want die hebben altijd gelijk" zo is de natuur, de moeder voelt zoiets aan.
    DUS LUISTER ECHT NAAR JEZELF!!
    succes weet dat het allemaal heel vervelend en frustrerend is om je kleine zo te zien, en ook voor jezelf...
    groetjes rensje

12. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    ik vind het wel als reflux klinken,vooral het bellenblazen,en 5 schepjes nutriton is erg veel. waarom laat jeje niet doorverwijzen naar een KA? (of heb je dat al gedaan?)

die hazenslaapjes herken ik,vaak is sluipt dat erin,wat bij mij erg hielp was een mildere vorm van ria blom proberen. heb erg veel reacties gehad over het 30 minuten laten huilen en heb dat zelf terug gebracht naar 15 minuten,daarna elke keer als mn dochter huilt even een speen aanbieden en wel laten liggen tot de volgende voeding. dit resulteerde toch in langer slapen en dus minder hazenslaapjes waardoor ze meer rust krijgt en ook rustiger drinkt,minder spuugt etc.

ik zou toch contact opnemen met huisarts/kinderarts om eens goed te laten kijken naar deze problemen.

en zorgen dat hij meer slaapt,bij mij werkte dat heel goed.

13. Frieda

Frieda Bekend lid

24 feb 2009
    691
    1
    0
    Moeder, Huisvrouw, WAO-er
    Hoi MammavanJurre,

Dat klopt niet helemaal, want je hebt verschillende hypo allergene voeding. Je hebt voeding die ter voorkoming van koemelkallergie is en voeding die gebruikt wordt als een kindje echt koemelkallergie heeft.

Je hebt dus hypo allergene voeding ter voorkoming van koemelkallergie, wanneer het dus bijvoorbeeld al meer voorkomt in de familie en je kindje dus ook meer kans heeft op het ontwikkelen van koemelkallergie. In die voeding zijn de koemelkeiwitten voorbewerkt zodat een kind dat in aanleg sneller koemelkallergie kan hebben daar minder op reageert. Die voeding moet je dus inderdaad vanaf het begin gebruiken anders heeft het geen zin.

Wanneer je dus niet ter preventie HA-voeding hebt gebruikt en er echter toch na verloop van tijd een vermoeden van koemelkallergie is, moet je echt koemelkvrije voeding gebruiken. Je kindje heeft dan namelijk al een koemelkallergie ontwikkeld en voeding ter preventie daarvan zal dan dus niet meer helpen. Bij Nutrilon bijvoorbeeld heet de echt koemelkvrije voeding Pepti, maar omdat Noelle Friso voeding kreeg, zijn wij overgestapt op de koemelkvrije voeding van Friso en die heet Friso Intensief HA. Verder heb je nog wel meer merken, maar dat zijn voornamelijk voedingen voor kinderen die in extreme mate koemelkallergie hebben. Het verschil zit hem dan in de mate waarin de koemelkeiwitten zijn bewerkt zodat je kindje daar niet op reageert.

Om echt uit te testen of je kindje een koemelkallergie heeft, moet je dus overstappen op een koemelkvrije voeding en niet een normale HA voeding die bedoeld is om koemelkallergie te voorkomen. Ik heb dit destijds overlegd op het CB en toen we na verloop van tijd moesten proberen of ze ook weer slechter reageerde op gewone voeding en dat dus duidelijk het geval bleek, heeft de CB-arts een machtiging voor de verzekering geschreven, zodat we de voeding via de apotheek konden halen en het werd vergoed door de verzekering.

14. tammy77

tammy77 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.168
    0
    0
    zeeland
    als ik het zo lees,denk ik sterk aan en koemelkallergie.

mijn zoontje heeft hier ook heel erg last van gehad.

veel spugen,vieze neus,veel huilen,veel last van windjes,en krampjes.

ik zou als ik jou was eens speciale voeding voor koemelkallegie gaan proberen.

dus niet de hypo,want die werkt niet bij een echte koemelkallergie.

ik had die van de fryso intensief heet het.

mijn zoontje heeft er nu niet veel last meer van gelukkig.
    maar toen overstapte op de intensief,had ik een dag later al een heel ander kind.

veel succes

15. Merijn

Merijn Niet meer actief

Dat je kindje toch nog regelmatig veel huilt, verandert de zaak voor mij wel. Mijn zoontje deed dat niet, die huilde nooit tenzij hij moe was of honger had. Hij zou natuurlijk kunnen huilen omdat ie moe is, maar dat durf ik niet te zeggen. Ik zou het laten huilen met naar bed gaan dan even laten zitten en toch even verder kijken naar iets anders. Persoonlijk zou ik wel die zantac proberen. Het kan echt geen kwaad en misschien helpt het wel ontzettend goed (of had je dat al gedaan, ik heb niet alles gelezen dus wellicht mis ik iets). En anders eventueel bekijken of er sprake is van koemelkallergie. Dat laatste hebben wij ook gedaan (zoonlief had heel erg last van eczeem, bleek geen koemelkallergie te zijn en het is daarna ook vanzelf over gegaan). Als dat het niet blijkt te zijn, dan weet je dat in ieder geval en kun je weer verder kijken.

Succes!

16. MamavanJurre

MamavanJurre Actief lid

3 nov 2009
    287
    0
    0
    Gelderland
    Iedereen nogmaals bedankt voor het meedenken, erg lief!

Gisteravond had ik het echt helemaal gehad en heb ik alles er eens uitgehuild bij mijn man (die wist niet wat hem overkwam volgens mij :D). Niet alleen over dat het allemaal niet zo lekker loopt, maar ook alles van wat er met de bevalling e.d. is gebeurd kwam er ineens uit... Was ook wel eens lekker!

Ik heb nu met hem afgesproken dat ik vandaag het CB ga bellen om eens heel duidelijk te vertellen wat er aan de hand is, heb zojuist alles opgeschreven. Helaas zijn zij alleen 's middags bereikbaar dus moet nog even wachten... Aan de hand van wat zij zeggen ga ik meteen actie ondernemen en ook contact opnemen met de HA voor een doorverwijzing naar de KA. Het zit me gewoon echt niet lekker, en ik wil hem bijvoorbeeld best laten huilen ivm de hazenslaapjes maar dit kan ik pas als ik zeker weet dat er verder niets met hem aan de hand is. Dus we gaan het laten uitzoeken!

Verder ben ik heel eigenwijs geweest en heb ik hem vanochtend een fles gegeven zonder Nutriton, gewoon om eens te kijken wat hij doet en even overnieuw te beginnen... Hij had de fles in 12 minuten op (viel me nog mee omdat hij zonder Nutriton hij eerst 5 minuten over de fles deed) en spuugde een heeeel klein beetje toen ik hem in bed legde, maar geen noemenswaardige hoeveelheid.

Dus, wordt nog vervolgd!!

17. MamavanJurre

MamavanJurre Actief lid

3 nov 2009
    287
    0
    0
    Gelderland
    Weet iemand trouwens of je voor een doorverwijzing naar de KA ook bij het CB terecht kan? Of loopt dat via de huisarts?

Hij heeft een heel klein beetje gespuugd net in bed maar heeft er volgens mij geen last van, rook alleen wel heel erg zuur...

18. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    ik ben destijds wel door de huisarts naar de ka doorgestuurd. Maar niet alle huisartsen nemen zoiets serieus!! anders gewoon zelf het ziekenhuis opbellen.. trek de stoute schoenen maar aan!!! zo kan het ook niet toch.
    Overigens wij gebruikte eerst van friso hypo allergeen en daar hadden wij ook die klachten. Ben met inspraak van cb overgestapt op friso intensief voor koemelkallergie. Ook wij hebben een heel andere kindje die absoluut niet meer de verschijnselen heeft zoals jouw kindje ze heeft. Maar leef echt met je mee, want heb ook in jouw schoenen gestaan.
    Echt meis, ik denk zeker als ik jou verhaal zo lees echt aan koemelk... zoals meerdere meiden hier.
    Wacht er niet te lang mee, wat je ook kunt doen is het cb bellen en daar bespreken, zodat je vast kunt beginnen met bijv. friso intensief of nutrilon pepti. Je kunt het alleen maar uitproberen door die andere voeding... zo kan het ook niet langer toch?? je gaat er zelf aan onderdoor...
    succes meis..
    groetjes rensje

19. MissMom

MissMom Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat goed dat je zoontje zijn eten heeft binnen gehouden en dit zonder nutriton, een mondje terug geven is normaal.
    Dat het zuur rook, hmm kan me herinneren dat dit bij mijn dochter ook zo was maar zij huilde heel weinig dus dan gaat er geen belletje rinkelen.
    Goed dat je toch een verwijzing gaat vragen voor KA, je kunt gewoon je HA bellen en een verwijsbrief laten klaar leggen en je kunt ook al een afspraak maken bij de KA en dan haal je de verwijsbrief 1 dezer dagen gewoon op.

Succes he!

20. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    #40 Lynn77, 23 dec 2009
    Laatst bewerkt: 23 dec 2009
    Hoi Mama van Jurre
    Alles is zo herkenbaar wat je beschrijft, hier precies hetzelfde, alleen spuugt ze niet, maar ze ruikt wel vaak zuur uit haar mondje, en alle reflux symptomen zijn er ook, ik ben dus bij de HA geweest toen ze 5 weken was, maar die stuurde mij eigenlijk naar huis met verander de voeding maar...het liet me niet los, heb diezelfde week nog een chiropractor gebeld en vertelde van het huilen, slecht slapen, aanuitkleden altijd huilen, veel overstrekken, bellen blazen, tong steeds naar buiten, onzettend onrustig slapen, enz. en ik mocht gelijk komen. Zij heeft KISS syndroom vastgesteld en omdat zij geen arts is, raadde ze me toch aan om medicatie voor de reflux te vragen aan de HA, maar omdat ikzelf naar het zkh moest voor nacontrole van de keizersnede, heb ik daar gelijk bij de KA een afspraak gemaakt! Heb later mijn HA gebeld of hij een verwijsbrief wilde schrijven, dit heeft hij gelukkig gedaan!
    Ik zou eigenlijk maandag naar de KA zijn gegaan, maar zat 2 uur vast in de file dus ben maar omgekeerd, en nou mag ik morgen komen...
    De chiropractor heeft bij mij ook koemelkallergie als mogelijke oorzaak genoemd, maar ik wacht even tot ik morgen bij de KA ben geweest voordat ik zomaar overstap op andere voeding.
    Overigens hebben de behandelingen bij de chiro baat, want na de eerste behandeling huilde ze al veel minder, en was beter te troosten, en na de tweede behandeling is het zelfs 5 dagen harstikke goed gegaan! Vandaag heb ik de derde behandeling.
    Dus meid, ga niet zitten wachten op het CB (het CB weet zelfs niet eens van al mijn ondernemingen af, ik ben gewoon zelf overal naartoe gestapt) ga naar die HA, vraag om een verwijsbrief voor de KA, geef aan dat je het écht niet vertrouwd en het belangrijk vind dat er een gespecialiseerd arts naar hem kijkt, dat mag je HA echt niet weigeren hoor!!!

sterkte en als je er behoefte aan hebt mag je me ook pb-en, zit momenteel in hetzelfde schuitje als jij....

Ik heb ook momenten gehad dat ik echt dacht van zie ik soms spoken, is dit niet gewoon wat bij baby zijn hoort? Stel ik me aan? Zit ik niet te zoeken naar iets? Maar of dat nu daadwerkelijk zo is, dat kan de KA vaststellen, en een bezoekje daaraan kan dus nooit kwaad!!Liever te vaak aan de bel getrokken dan helemaal niet.
    De eerste 3 weken vond ik ook al dat ze veel huilde en overstrekte, maar toen werd dat continue door iedereen afgedaan met 'dat hoort erbij'
    Maar het werd steeds erger, soms liep ik de halve dag met haar opmijn arm, en áls ze dan eindelik sliep, maakte ze zoveel vreemde geluidjes, achter elkaar door, en maar draaien en frummelen en frutselen in haar slaap, ik dacht: dat kan toch nooit gezond zijn?
    Dus vandaar dat ik tóch maar ben gaan rondzoeken en bellen...
    Iedereen zegt toch altijd dat baby's zoveel slapen? Nou die van mij kan soms 6 uur achter elkaar klaarwakker zijn....dat is tch niet normaal!!!

Deel Deze Pagina