Wie o wie kan mij helpen met een mooie tekst voor op een condoleance kaartje. Ik ben zo slecht in mooie teksten verzinnen. Mijn oom is van de week overleden door een hersentumor. Ze wist en het zelf pas een paar weken. Ik kan niet naar de crematie toe en nu wilde ik een kaartje sturen met een mooie tekst erin. Heb al even gegoogled maar kon niet echt iets moois vinden. Liever geen godsdienstige teksten , want mijn tante is niet gelovig. Alvast bedankt.
Meestal zet ik er in: Gecondoleerd met het verlies/overlijden van .....Heel veel sterkte in deze moelijke tijd. Vaak zet ik er nog wel bij hoe ik diegene vond (bijv. ome Piet was altijd altijd zo'n vriendelijke, zorgzame man etc.,), maar goed, dat is natuurlijk persoonlijk. Zelf ben ik niet zo van de gedichten enzo. Jij ook sterkte trouwens!
Woorden schieten te kort om uit te drukken hoeveel ik met jullie mee leef. Veel sterkte in deze moeilijke periode.
Het lijkt altijd ergens anders te gebeuren en dan ineens zo dichtbij Het komt als een dief in de nacht waarom....waarom jij ? In ieder geval sterkte joh...
Tranen die rollen om afscheid van jou. Tranen van verdriet, omdat ik heel veel van je hou. Ik zal je missen, elke dag zolang ik leef. Ik hoop dat je weet, dat ik heel veel om je geef. Ik geef je een laatste witte roos puur, teer en fijn Versiert door eenvoud, zoals alleen jij kon zijn De wind verspreidt de resten in de tijd. Ik draag je mee in mijn verleden voor altijd... Heel veel sterkte met het verlies..
Ik weet natuurlijk niet de band die jij had met je oom. Maar ik denk dat iets persoonlijks het mooiste is. Misschien een herinnering vertellen of hij stond altijd voor ons klaar, en dat je hem zal missen. Mijn vader is overleden afgelopen november en de fam is zo close dat de neven en nichten geen kaart hebben gestuurd.. Dus anders een bezoekje met een knuffel...
Misschien kan je op deze pagina wat inspiratie opdoen? http://www.gedachten-gedichten.nl/overl ... enking.htm Nog gecondoleerd met je oom. Veel sterkte.
Nou heb een mooie tekst gevonden hoor. bedankt senninha ik heb em via jouw link gevonden. deze is het geworden: Een hand, een woord, een gebaar doen zo goed als je iemand die je lief hebt verliezen moet De lege plek het doet zo'n pijn, maar in gedachten zal hij altijd bij ons zijn. Iedereen bedankt voor de lieve woorden.. deze mag op slot hoor.