Gatver dat kan dr ook nog wel bij he?! Sterkte..... ik heb mn msn aangezet als je wilt kletsen dan roep maar!
dat is schrikken ja! Ik heb het ook eens met mijn vriend mee gemaakt! Maar die was heel zenuwachtig ergens voor geweest en toen dat achter de rug was en hij rustig op de bank zat begon dat in eens. Gelukkig bleef ik zelf rustig en heb mijn vader laten komen en daar werd hij ook weer rustig van. mmaar is wel even eng ja!
dat is zeker schrikken.. kan het me wel voorstellen dat zoiets een mega impact heeft op je lichaam.. ik hoop dat hij zal gaan praten om het wt makkelijker te verwerken! sterkte in elk geval!
Hé bah! Dat is zeker schrikken. Goed dat je er even iemand bij hebt gevraagd. En als het niet beter wordt weer bellen hoor!
jeetje meid dat is schrikken! heel veel sterkte! ik hoop dat je man wel kan praten met een psycholoog.
Jeetje meid wat heftig! Goed dat je iemand gebelt hebt die even kan komen. Ik denk dat je man een enorme inzinking heeft van het hele gebeuren. Hoe gaat het verder met jou? Jij moet ook goed om jezelf denken hoor!
Jeetje, wat ontzettend sneu voor hem (en voor jou)! Het was trouwens het eerste waar ik aan dacht toen je je verhaal begon. Een vriendin van mij heeft iets soortgelijks gehad vlak nadat haar broer was verongelukt: zij kon opeens aan 1 oog niets meer zien. Ook stress rondom het hele gebeuren. Je lichaam kan daar enorm heftig op reageren. Fijn trouwens dat je schoonmoeder zo rustig bleef aan de telefoon en jou daarmee ook kalmeerde. Een erg sterke reactie van haar! Dikke knuffel en veel sterkte. Ik hoop dat je man zich snel beter gaat voelen.
Sterkte meid! Wat heftig zeg, zit hier met kippenvel! Maar inderdaad, bij twijfel bellen hoor! Arts kan niet in zijn hoofd kijken dus je weet het nooit. Sterkte nogmaals!!
Jeetje meis...Dat is rot allemaal zeg...En jullie hebben gewoon iets vreselijks meegemaakt en mannen verwerken alles heel anders dan wij vrouwen en dat moet er bij hem ook een keer uit...Wel heel erg dat het op deze manier gebeurd natuurlijk! Heel veel succes en sterkte toegewenst voor jullie beide!!!
Jeetje wat zal je geschrokken zijn! Gelukkig is het niets aan zijn hart of hoofd, maar het is wel belangrijk dat hij met iemand gaat praten. Even om je gerust te stellen; de hoofdpijn kan ook door de spanning komen die er nu uitkomt. Dat is echt verschrikkelijke hoofdpijn, ik het het ook weleens gehad. Als hij nou niet zo eigenwijs is, neemt hij toch dat pilletje waardoor de hoofdpijn hopelijk ook wat af zal nemen. Kan me wel voorstellen dat hij een beetje dwars van de situatie wordt hoor, maar daar heeft hij nu toch vooral zichzelf mee en ook jou, die zich ontzettende zorgen maakt! Sterkte en hopelijk heeft hij er snel minder last van!
Hoi! Zijn zusje heeft gezorgd dat hij wel zijn pilletje in nam. (Waarom luistert hij niet naar mij???) Hij heeft al die tijd boven op bed gelegen toen zijn familie er was. Nu zijn ze weer weg, dus ben benieuwd of hij zo naar beneden gaat komen en hoe hij zich dan voelt. Pfff ik ken mijn man echt niet zo hoor. Maar het lijkt er op dat hij migraine heeft gekregen of zo, want eerder had hij dat nooit, dat hij daarom zo raar ging doen van de pijn. Als straks blijkt dat hij zich nog steeds niet goed voelt, dan bel ik weer de HAP. Ik vind dit gewoon eng. Hij is zichzelf niet.
Jeetje,wat heftig! ik hoop dat hij met de psygoloog zal gaan praten.. Het is ook zo'n heftige periode allemaal! Dikke knuffel
Meid, als je het niet vertrouwd wederom de HAP bellen hoor! Sterkte, hopelijk knapt hij gauw weer op! Ook alvast succes gewenst voor dinsdag!