@ Marnat, ik denk dat ik morgen wel en topic erover maak in de vlinderlounge of zo. @ Arianne, ik heb het nooit geweten dat je van bepaalde spanningen zo erg eraan toe kon zijn. Ik hoop dat het dan niks was inderdaad.
Ik eigenlijk ook niet. Bij mij was het nog aparter dat het aan 2 kanten was. Rechterhand en linkervoet en dat komt niet vaak voor bij een TIA en doordat er geen bewijs is gevonden werd mijn gevoel alleen maar sterker. Ik weet niet je hele verhaal maar wil je wel veel sterkte wensen voor morgen.
Ah nee hoor! Helemaal niet zelfs! Wat ik dan denk is; hoeveel kan een mens hebben in zo'n korte periode? En waarom alles tegelijk? Ik heb echt respect voor jou en je man hoe jullie hier mee om gaan, en hoop echt, uit de grond van mijn hart dat het geluk straks aan jullie zijde mag staan. En alsjeblieft, praat het lekker van je af, want wij zijn er voor je hoor, in leuke en minder leuke tijden! Daarbij wil ik je heel veel sterkte wensen voor morgen, ik hoop dat er meer duidelijkheid mag zijn over Lenthe.
Wat lief Anni85, dankjewel! Het helpt wel idd, lekker van mij aftypen... Dat is denk ik ook mijn manier van verwerken.
Heel veel sterkte morgen meis. Je krijgt er je mooie meisje niet mee terug maar ik hoop in elk geval dat jullie antwoorden krijgen op jullie vragen. Off topic: hoe is het nu met je moeder?
@ Nikki, hoop het ook. Over mijn moeder is nog niet veel meer duidelijkheid. Ze moet volgende week voor een tweede keer onder de pet-scan om te kijken of ze zo meer te weten kunnen komen. Daarna zullen we meer horen over haar situatie. Dankje voor je interesse.
Ik denk aan jullie morgen! Hoop dat ook je moeder snel wat meer duidelijkheid krijgt dan. Houd je taai hoor meis, op een of andere manier komen jullie hier doorheen ook al voelt dat nu soms misschien niet zo. *knuffel*
Heel veel sterkte vandaag meis! enne.. blijf hier ajb van je afschrijven als dat jou zo helpt.. vind je zeker geen zeur, maar ontzettend sterk! Sterkte! KNUF
Wat lief dat jullie me sterkte wensen. Bedankt. We moeten er zo heen, om 8:25 uur. Best spannend, we horen gewoon waar ons meisje aan overleden is! Ik hoop alleen wel dat de uitslag van e obductie ook binnen is. Want toen ik gister de vrouwenarts aan de telefoon had, toen zei ze dat de uitslag daarvan niet in mijn dossier zat. Dus hopelijk heeft de gyn hem zelf.
Bedankt. Mijn topic staat in de vlinderlounge over de uitslag. Inmiddels gaat het weer niet goed met mijn man. Weer een hoofdpijn-aanval, rare dingen zeggen, kreunen van de pijn etc... De huisarts is net weer geweest. Pfff ik voel me zo machteloos, weet niet wat ik ermee aan moet. Gelukkig ligt hij nu even rustig boven op bed...