Even bijkomen van de schrik...

Discussie in 'De lounge' gestart door 1234, 6 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

ik ga zo even kijken maar jeetje meid, wat krijgen jullie toch een hoop voor je kiezen! bewondering voor je, hoe sterk je bent!!!

2. Only me

Only me Niet meer actief

Inderdaad, ik vind het ook echt super knap van jou/jullie. Heb een kaarsje branden, hopelijk voelt hij zich gauw beter, en jij heel veel sterkte ermee!

Liefs, Kim

3. Nessy

Nessy Fanatiek lid

27 feb 2008
    2.309
    0
    36
    Verzorgende-C maar nu huismama
    Duitsland
    {{{Dikke knuffel}}}

4. 1234

1234 Niet meer actief

Bedankt!

5. tulip

tulip Niet meer actief

veel sterkte verder meid!!! Hopelijk komt je man er snel bovenop.

6. elsie22

elsie22 Niet meer actief

hoe is het nu met jullie? ( heb je topic in de vlinderlounge gelezen, heftig hoor).

dikke knuffel!

7. 1234

1234 Niet meer actief

Gaat nog niet echt goed hier.
    Mijn man heeft hevige hoofdpijnen elke dag sinds zondag. Migraine waarschijnlijk, nog nooit eerder van zijn leven gehad. Echt lastig. We willen het komend weekend net een weekendje weg. Hoop wel dat het door kan gaan. :( Hadden we vorige week geboekt, toen er met mijn man nog niks aan de hand was.

8. Violet32

Violet32 Bekend lid

4 feb 2009
    677
    0
    0
    Hoi,
    heeft je man al met iemand gepraat?
    En krijgt hij medicijnen?
    Jullie hebben iets zeer traumatisch meegemaakt en elk mens reageert daar weer anders op.
    Is er niemand die jullie hier op dit moment in bijstaat?
    Het is belangrijk dit immense verlies op een goede manier te verwerken(hoe moeilijk ook)
    Misscien is t iets voor je man of ook voor jezelf inelkgeval alles wat in je opkomt op te schrijven, gewoon op een blocknote, je hoeft er niets mee alleen gevoel en verdriet van je afschrijven.
    Sterkte

9. elsie22

elsie22 Niet meer actief

ik hoop dat het door kan gaan, misschien is het wel goed even eruit. even niet thuis zijn.

Deel Deze Pagina