ik ga zo even kijken maar jeetje meid, wat krijgen jullie toch een hoop voor je kiezen! bewondering voor je, hoe sterk je bent!!!
Inderdaad, ik vind het ook echt super knap van jou/jullie. Heb een kaarsje branden, hopelijk voelt hij zich gauw beter, en jij heel veel sterkte ermee! Liefs, Kim
Gaat nog niet echt goed hier. Mijn man heeft hevige hoofdpijnen elke dag sinds zondag. Migraine waarschijnlijk, nog nooit eerder van zijn leven gehad. Echt lastig. We willen het komend weekend net een weekendje weg. Hoop wel dat het door kan gaan. Hadden we vorige week geboekt, toen er met mijn man nog niks aan de hand was.
Hoi, heeft je man al met iemand gepraat? En krijgt hij medicijnen? Jullie hebben iets zeer traumatisch meegemaakt en elk mens reageert daar weer anders op. Is er niemand die jullie hier op dit moment in bijstaat? Het is belangrijk dit immense verlies op een goede manier te verwerken(hoe moeilijk ook) Misscien is t iets voor je man of ook voor jezelf inelkgeval alles wat in je opkomt op te schrijven, gewoon op een blocknote, je hoeft er niets mee alleen gevoel en verdriet van je afschrijven. Sterkte