Pijnlijke eierstokken en trekkende baarmoeder

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Huppeldingkje, 28 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Huppeldingkje

Huppeldingkje Bekend lid

21 aug 2017
    786
    160
    43
    Vrouw
    Mischien beetje gekke vraag..
    Nu een jaar en 3mnd gestopt met prikpil..
    Menstruatie is nog niét normaal op gang.. wel al wat aan menstuatie gehad.. maar zit nog geen regel in..
    Ik ben al eens met veel pijn en klachten naar gynocoloog geweest ik had toen achteraf cystes. Wat erg pijnlijk is.
    Erna ben ik toen 3 week lang ongesteld geweest met af en toe pauzes dagen van 2 dagen ..
    Ook daar al contact over gehad. Moet normaal zijn..
    Inmiddels had ik al weer ongesteld moeten worden maar is helaas niet gebeurt.. nu blijven me eierstokken gevoelig.. ik voel ze steeds en iriteren.. en heb gevoel dat me baarmoeder straks trekt de hele tijd..
    Zijn er hier dames die dit ook voelen of hebben er dames ervaringen..
    Ik wordt er zo vermoeiend van. Weet soms niet waar ik het moet zoeken...
    Liefs

2. Meca

Meca Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.642
    276
    83
    Luizen plukker
    Heb je ovulatietesten gebruikt of temperatuur je? Neem aan dat je bezig bent met zwanger worden??

Het gevoel kan misschien je eisprong zijn. Of je naderende menstruatie.
    Wanneer is je volgende afspraak bij de gyn?

3. Anouk

Anouk Fanatiek lid

17 nov 2010
    1.379
    836
    113
    Vrouw
    Management Assistente
    Gelderland
    Ja ik heb dat ook gehad toen pcos was geconstateerd. Alleen de buikpijn kon de gynaecoloog niet verklaren.

4. Huppeldingkje

Huppeldingkje Bekend lid

21 aug 2017
    786
    160
    43
    Vrouw
    Ok bedankt voor je reactie..
    Hoe controleren ze dit?

5. Anouk

Anouk Fanatiek lid

17 nov 2010
    1.379
    836
    113
    Vrouw
    Management Assistente
    Gelderland
    Dmv een echo in het ziekenhuis. Kreeg veel klachten en toen heeft mijn huisarts me doorgestuurd.

6. Huppeldingkje

Huppeldingkje Bekend lid

21 aug 2017
    786
    160
    43
    Vrouw
    Ik heb wel ovulatie testen gebruikt maar zónder positief resulaat... temp doe ik niet.
    Ik gebruik een app.. maar this lastig omdát ik geen " normale menstruatie nog heb gehad.. en ik heb voorlopig éérst nog geen nieuwe afspraak ..

7. Huppeldingkje

Huppeldingkje Bekend lid

21 aug 2017
    786
    160
    43
    Vrouw
    Ok dankje...

8. Meca

Meca Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.642
    276
    83
    Luizen plukker
    Dan zou ik inderdaad ook via de huisarts je door laten verwijzen. Je bent al even zonder prikpil.
    Ik zou wel gaan temperaturen als ik jou was. Zo kan je zelf zien of je een eisprong hebt ja of nee. Zo ben je misschien sneller geholpen.
    Sterkte!

9. Huppeldingkje

Huppeldingkje Bekend lid

21 aug 2017
    786
    160
    43
    Vrouw
    Heb net even met dokter contact gehad.. het is mischien toch wel mn ovulatie.. die later is dan ik dacht. Dus ik begin maar weer met testen . Hoe gaat dat temperaturen in zn werk. Precies thanks alvast

10. Meca

Meca Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.642
    276
    83
    Luizen plukker
    Nou laten we hopen dat het je ovulatie is en dat je over iets meer dan twee weken positief test ;)

Temperaturen doe je elke ochtend als je wakker wordt op een vast tijdstip. Het liefst rectaal maar hoeft niet. Je moet wel zorgen dat je dan nog niet uit bed bent geweest. Dus stel je staat altijd om 7u op dan ga je je wekker om 6.58 zetten en meet je dan je temperatuur en schrijf je dit op. Dan pas ga je uit bed. Je zult zien dat je altijd een zelfde temperatuur hebt. Maar na je eisprong wordt die 0,2 tot 0,4 graden hoger. Dit blijft dan vaak zo tot je menstruatie, dan zakt hij weer tot je basale temperatuur.
    Mochten er dames zijn met aanvullingen, of heb ik fouten geschreven, verbeter mij dan ;)

11. Huppeldingkje

Huppeldingkje Bekend lid

21 aug 2017
    786
    160
    43
    Vrouw
    Gisteren nog gauw naar de kruitvat gerend.. ovulatie test gedaan..werd wel roze maar niet gelijk.. toen ik ben ik domweg ook drupje bloed verloren.. 1 x. En nu vandaag weer niks.. mn lichaam is echt flink van slag. ik ben vanochten vergeten weer opnieuw te testen dus doe er vanmiddag nog wél 1tje..
    Gr liefs

Nu ff klussen wordt lastig mocht t wel ei zijn.. heb de man met zware griep en koorts op bed liggen..

Bedankt voor de tip voor temp ...

Deel Deze Pagina