Onzeker, eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door truusjee, 29 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. truusjee

truusjee Niet meer actief

Goeie dag!

Vol goeie moed begonnen aan nieuwe ronde! Om de dag seks gehad! Ging zo lekker, niks moet!
    Eindelijk me piek gevonden, diezelfde avond seks gehad. Dag erna nog een keertje! Maar veel minder sperma. (Ja ik weet dat moet niks uitmaken!)

Nu twee dagen na me positieve test , voelde ik zeurende pijn. Ovulatie pijn??? Het duurde maar uurtje denk ik. Afentoe met vlagen. Ik was meteen weer in de stress!! Hebben we het niet op het juiste moment gedaan? Twee ovularie testen ertegen aan gegooid! Twee streepjes maar niet even donker. Clear blue ook negatief!

Wie kan mij vertellen wat dit kan betekenen? En of we voldoende geklust hebben??? Baal ook zo dat mijn vriend een kleiner hoeveelheid sperma had. (Kan hij niks aan doen snap ik ook wel)

Mijn hoofd zegt ja, maar me gevoel is onzeker.

2. louan

louan Niet meer actief

Eitje springt volgens mij 12-48 uur na piek, dus na positieve ovulatietest en niet op het moment van positieve test.

Ik denk wel dat je het goed genoeg gezellig gemaakt hebt hoor voor een eventuele bevruchting.

3. manaolana

manaolana Niet meer actief

Allereerst, hoe weet je nou de hoeveelheid sperma? Dat zit toch in je...? Dat gezegd hebbende. De hoeveelheid die jij ziet zegt niks noppes nada over de hoeveelheid spermacellen. Je kunt veel vocht met weinig cellen hebben en weinig vocht met veel cellen. En dan nog allerlei variaties. Dus laat dat vooral los :).

Begrijp ik goed dat je woensdag een positieve test had en woensdag en donderdag (gister) seks hebt gehad? En vandaag had je wat pijn?

Dat zou inderdaad ovulatiepijn kunnen zijn maar hoeft niet. Woensdag positieve test is uiterlijk vandaag je eisprong. En dan zit je met seks de twee dagen voor de eisprong helemaal goed hoor. De zaadjes overleven wel even.

Hopelijk een positieve zwangerschapstest over 2 wkn!

bozoe vindt dit leuk.
  4. truusjee

truusjee Niet meer actief

Haha ik weet het! Me vriend zei dat hij minder was klaargekomen.

Klopt woensdag ochtend positieve clearblue.
    En sinds vandaag rechts in me lies zeurend gevoel! Dus ben ontzettend aan t twijfelen.. kan t zijn dat eisprong nu pas springt? Of werkt dat niet zo?

Het is maar een ingewikkeld proces

Bedankt voor je reactie in ieder geval

5. Sasja88

Sasja88 Fanatiek lid

21 aug 2017
    1.812
    1.256
    113
    Vrouw
    Groningen

Klopt! Woensdag een knal test.. gister of vandaag je eisprong! Dat werkt inderdaad wel zo! Zou vandaag nog een keer klussen als ik jullie was. ;)

truusjee vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina