De naam Eliza Mijn eerste dochter heet Rosa-Lynn en nu vind ik Eliza mooi klinken maar kom ik hier om me heel heel vaak tegen opeens. Wie heeft er een leuke naam voor bij Eliza? of evt. een hele andere leuke dubbele naam?
Eliza-Fleur Eliza-Loïs Eliza-Sophie Zoë-Eliza Ken ook iemand die Liz-Ellen heet, vind ikzelf wel mooi. Maar hier anders een heeeeele lange lijst dubbele meidennamen Familyberry.com Babynamen : Dubbele meisjesnamen
Eigenlijk vind ik de naam Eliza veel te mooi om er nog een naam aan vast te plakken! Maar goed, hier wat ideetjes: Anne-Eliza Eliza-Emma Eliza-Esmee Eliza-Eva Eliza-Faye Eliza-Janna Eliza-Jasmijn Eliza-Julia Eliza-Julie Eliza-Juline Eliza-Lea Eliza-Lena Eliza-Lieke Eliza-Lina Eliza-Linde Eliza-Lore Eliza-Lotte Eliza-Luna Eliza-Mara Eliza-May Eliza-Neva Eliza-Nina Eliza-Noa Eliza-Noé Eliza-Nora Eliza-Romee Eliza-Roos Eliza-Sophie Hannah-Eliza Jente-Eliza
mijn dochtertje heet Yinthe Sophie Elisa .. nu een zoon maar als we een dochter erbij hadden gekregen zouden we haar Vienna hebben genoemd waarschijnlijk. maar dat is weer minder mooi in combi met Eliza denk ik.. of juist wel mooi maar die twee A's moet je dan leuk vinden..
Geen idee of de combinatie ook de roepnaam wordt? Zo ja, ik moest ook denken aan Eliza-Mae. Zo nee, dan kan er zoveel.
BEdoel je echt als dubbele naam? Ik vind Eliza op zich juist mooi!! MAar als dubbele naam, vnid ik bvb leuk: Eliza-Sophie Emma-Eliza Eliza-Charlotte Noa-Eliza Eliza-Luana Eliza-Bente Bente-Eliza Romy-Eliza Eliza-Romée Eliza-Madée ELiza-Virginie Eliza-Josephine Amber-Eliza Zoiets?
Eliza is op zich al mooi! Maak je niet te druk dat het dan niet apart genoeg is. Ik zou dan persoonlijk eerder voor een tweede naam gaan die betekenis voor jullie heeft. Maar hierboven zijn veel namen genoemd waar je vast wel wat uit kunt kiezen Succes