Het lijkt me gezellig om met andere jonge moeders te praten over de zwangerschap ongeacht de zwangerschapsduur! Ik ben zelf 22 en op dit moment in verwachting van ons 2e kindje!
Hoi, Ik ben 24 en zwanger van ons 1e kindje. Weet niet of ik dan ook onder jonge moeders val hihi... Gerfeliciteerd met je zwangerschap! Groetjes
Ik ben 31 en zwanger 12 weken heb 3 zoontjes oudste 8 6 4 en 2 vlindertjes eerder geboren wilde eigenlijk niet meer na me 30 ste hihi maar helaas kon het hier niet anders!!
22 en in verwachting van ons 2e kindje Die nu al problemen met zich meebrengt! Al een bloedonderzoek, MRI en vruchtwaterpunctie achter de rug. Nu op de uitslagen aan het wachten. Hoe is jullie zwangerschap?
Ik ben net 24 geworden en in verwachting van ons eerste kindje. Ik wou al langer kinderen, maar steeds opgeschoven omwille van de studies. Maar nu is het eindelijk zo ver! Zalig!
Poeh dat lijkt me ook niks! Succes ermee!! Hier gaat de zwangerschap tot nu toe super! Het is wel stil hier he...
uhmmm kut? haha voor mn positieve test al misselijk, 3 opnames daardoor gehad met uitdroging. heb nog een dochter van bijna 6, en een dochter die in mei is overleden. jongste dochter had een zware hartafwijking. daardoor meer kans op weer een harte kindje. met 16 en 21 weken uitgebreide 20 weken echo gehad en die waren gelukkig goed. vanaf 15 weken al goede harde buiken, volledig bedrust gehad, en mag/kan nog steeds niet veel. nog steeds erg misselijk waar ik zware medicijnen voor slik om te onderdrukken nu is het afwachten hoelang ukkie nog kan/wil blijven zitten
Hier nog een jonge moeder! Ben 23 en eind januari is ons zoontje 1 jaar geworden. Over twee weken max. Verwacht ik nog 2 meiden.. 3 kinderen in ruim een jaar tijd, best heftig. En ook 2 zwangerschappen met veel problemen, tel de dagen af
Hier ook een jonge mama 23 (en nog jongere papa 20) 1ste kindje. Nu 12 weken zwanger met erg veel downs vooral. Morgen voor t eerst naar t ziekenhuis bij gynaecoloog ivm zwangerschapssuiker.
Hallo, vond dit wel een leuk onderwerp om mee te praten. Ik ben ook jong moeder. Was op mn 17e zwanger en op mn 18e bevallen van mn zoontje. En nou ben ik 19 en zwanger van de 2e. Van de week mn 20 weken echo gehad en alles was goed en dit word een meisje Ben alleen in het begin erg misselijk geweest met allebei maar verder heb ik niks te klagen
Gefeliciteerd met je goede echo daantjuh! wat leuk een jongen en een meisje... Gelukkig gaat je zwangerschap op de misselijkheid na goed
Hier een Mommy To Be van 20 jaar jong. Oudere vriend van 30, maar daar merk je niet veel van hi hi. Hij maakt de zwangerschap voor mij zo heerlijk relaxed. Ik bof met hem. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik het nu wel spannend ga vinden. Moet niet denken aan de bevalling, maar zoals iedereen om mij heen zegt ' Je krijgt er iets moois voor terug ' Dat is zeker waarvan kan ook niet wachten, maar toch is het spannend! Leuk om hier af en toe ook andere verhalen te kunnen lezen van andere jonge mama's!
Hier ook een aanstaande jonge mama. Gestopt met de pil toen ik 19 was en nu ben ik net 22 en gaat het allemaal goed met de zwangerschap tot nu toe. Vriend heeft al een dochter van 8 en die woont ook meer de tijd bij ons. Vriendlief is 37 dus 15 jaar verschil. Hier gaat het redelijk met ups en downs. Ook veel misselijk geweest. Gelukkig is dat nu alleen nog in de avond. Heb alleen geen avond eetlust meer krijg amper wat naar binnen dus leef al weken op beschuit , geroosterd brood en veel fruit. Ben alleen nog zo moeeeee..... Veder klaag ik niet