Hee mede - zwangere - mama's, wie gaat er ook naar de negenmaandenbeurs in A'dam? zelf ben ik er nog nooit geweest en weet ook niet zo goed wat ik ervan moet verwachten, heb afgelopen week een ''WIJ'' in de brievenbus gekregen en daar zat een boekje in met de nodige aanbiedingen.. misschien is het leuk om in dit topic vanalles over de negenmaandenbeurs te schrijven ?
Hier ga ik ook op de vrijdag, samen met mijn beste vriendinnetje die ook zwanger is ! Was onze wens om samen te gaan, en dat is gelukt !! Ik kan zelf niet wachten, t lijkt me zo leuk ..
Ik ga ook. Gister kaartjes gekocht via internet voor de woensdag. Heb vriendjelief over kunnen halen om mee te gaan
Ik ga niet omdat ik 17 feb. ben uitgerekend anders was ik zeker gegaan...Nu heb ik 2 avondkaarten gekregen iemand intresse? Stuur me dan even een pb...
Knap dat sommige dames hun man meekrijgen, die van mij zou ik sowieso niet meekrijgen naar zoiets en eerlijk gezegd zou ik hem er niet eens bij willen hebben, wordt ie alleen maar lastig van hahaha.
ik ga ook, gezellig met een vriendin. Manlief wordt nog liever in zijn poot geschoten dan dat hij mee moet
patrijs, whaha. december, hier krijg ik mijn man ook niet mee naar zoiets hoor. Vergeet het maar, maar ik heb eigenlijk ook totaal geen behoefte om er met hem heen te gaan. Ga liever met een vriendin