Hallo Mama's. Ik wil graag van jullie weten wat jullie van ons schema vinden. 06.00 uur Pap (bambix appel) 10.00 uur Fles (200 ml Nutrilon 2) ca. 13.00 uur Fruit 14.00 uur Fles (200 ml Nutrilon 2) 18.00 uur Groenten 18.30 uur Fles (200ml Nutrilon 2) Aan het einde van de dag is Averie zooo moe dat ze al gaat slapen na de laatste fles. Ze wordt om ca. 04.00 uur wakker, meestal omdat ze gepoept heeft. Maar ook omdat ze een beetje honger heeft. En het duurt dan ongeveer 30 minuten dat ze weer in slaap is gevallen. Moet ik de schema aanpassen? (Averie gaat 4 dagen in de week naar de creche, als ik haar ophaal zijn we om 18uur thuis)
Goed schema hoor, zo hebben wij t ook ongeveer. Alleen geef ik de pap niet in de ochtend maar in de laatste fles. Zo red mijn zoontje het namelijk wel om door te slapen en word dus niet wakker omdat hij honger heeft. Misschien bij jullie ook een idee? En anders even aan CB vragen ofzo of je 2 papflessen mag geven als je dochter het mag hebben kwa gewicht.
En nutrilon goede nacht, heb je daar ervaringen mee? Want dat is toch ook iets voor het doorslapen? Pap in de ochtend wil ik er graag in houden, zodat ze op een latere leeftijd ook gewoon pap lust/eet.
Nutrilon Goede Nacht nog geen ervaring mee, dat is met opvolgmelk en mijn zoontje krijgt dat pas volgende maand. Maar persoonlijk zou ik gewoon melk met Nutrix geven voor het doorslapen, is toch minder dikmakend dan al die pyamapapjes enzo. Hoeveel weegt je dochter? Want misschien mag ze wel smorgens pap en savonds voor t slapengaan een papflesje.. dus met 2 eetlepels Nutrix er maar door ofzo.. Kan al enorm veel schelen hebben wij gemerkt. En van de Nutrix worden ze ook niet echt dik..
Dan zou ik gewoon jou schema aanhouden en in de laatste fles eens 2 eetlepels Nutrix doen. Kijken wat ze dan in de nacht doet, want verder is t schema naar mijn weten gewoon goed.
of de laatste fles ophogen naar 210/7, kan ook geen kwaad hoor, en misschien is dat net dat laatste beetje wat ze nodig heeft om langer door te slapen.