even checken

Discussion in 'Zwangerschap' started by renatepeter, Jan 10, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. renatepeter

Sep 1, 2013
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben nu ruim 23 weken zwanger.
    Wat mij opvalt is dat ik de ene dage mijn kindje enorm goed kan voelen maar op andere dagen juist bijna niet op wat kleine 'plopjes' na.

Hebben jullie dat ook, of zeggen jullie toch even laten checken?

2. Abri

Abri VIP lid

Jun 16, 2010
    12,423
    3
    38
    Is normaal bij deze termijn :)

3. marla

marla Fanatiek lid

Oct 24, 2006
    2,239
    2
    0
    Ik herken het ook!

4. Wolkje85

Wolkje85 Fanatiek lid

Aug 8, 2011
    1,424
    0
    0
    Noord Brabant
    kan dat niet te maken hebben met dat je kindje nu in verhouding nog heel veel ruimte heeft? De ene dag ligt het dan misschien laag en aan de voorkant, de andere dag hoog en aan de achterkant.
    Volgens mij is hoef je het ook rond deze termijn nog niet elke dag te voelen toch, volgens de "regels". Zo lang je het maar af en toe voelt is er volgens mij niets aan de hand hoor!

5. Floortje27

Floortje27 Fanatiek lid

Dec 26, 2012
    1,029
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ene dag voel je het heel goed andere dag minder hier ook. Vanaf 28 weken zou je de baby elke dag goed moeten voelen.

6. kimberly1989

kimberly1989 Fanatiek lid

Sep 23, 2013
    1,743
    277
    83
    Female
    Jeugdhulpverlener
    Ik heb dat deze week ook gehad, maar voor het eerst dat ik het 'savonds ook bijna niet voelde..
    Uiteindelijk, na een nacht goed slapen (heb bijna 3 weken achter elkaar gewerkt met een dag vrij tussendoor) voel ik de kleine man nu weer heel duidelijk..
    Misschien dat dit voor jou ook meespeelt? Te druk geweest de afgelopen dagen?

7. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

Feb 1, 2011
    4,355
    72
    48
    Hier ook. De ene keer lijkt het alsof mijn baarmoeder minder diep in mijn lichaam ligt(dus dicht tegen buikrand) en dan voel ik de baby zwemmen.
    Een andere keer is het een zacht plopje, alsof je een spiertrekkinkje hebt. Dan lijkt de baarmoeder dieper te liggen.

8. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

Mar 2, 2013
    3,295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook! De baby draait ook veel, denk dat het erg uitmaakt waar de baby ligt en hoe.

9. renatepeter

Sep 1, 2013
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jullie hebben mij weer gerustgesteld.
    De hele week erg druk geweest, niet veel tijd voor mezelf genomen. Het enige wat ik voelde waren inderdaad van die kleine spierspanningen Gisterenavond even lekker warm gedoucht, en daar was ie vanmorgen weer. behoorlijk druk.
    Fijn om zo wakker te worden! Dit weekeind maar even wat meer rust pakken!

Share This Page