Hai meiden, Ik ben nu bijna 15 weken en sinds vorige week heb ik echt elke dag pijn in mijn linker bovenbeen, niet zo zeer met lopen, maar wel als ik zit of lig.....het trekt af en toe door naar mijn bil en kuit, Kan dit gewoon een soort van spierpijn zijn? Ik probeer zoveel mogelijk te bewegen, maar zodra ik zit doet het alweer zeer
Kan een soort van knelling bij je SI gewricht zijn, misschien zit je te lang in dezelfde houding. Blijft dit nog een week aanhouden zou ik even naar de huisarts gaan of naar een bekkenfysio..
Dankje. Ik ga aank week afspraak maken bij de Ha. Vind het nu ook wel erg vervelend worden. Erg lang of vaak in dezelfde houding zit ik niet. Ik had dit eerlijk gezegd ook niet voor mijn zwangerschap. Is nu pas ontstaan...
je kunt beter meteen naar de fysio denk ik hoor. Ik heb ook afentoe last van mn SI-gewricht. De huisarts gaf me alleen maar pijnstillers en daar schoot ik niks mee op, maar ik heb van de fysio hele fijne oefeningen meegekregen en als ik die dan braaf een poosje doe gaat het beter.
Ik heb iets soortgelijks gehad toen ik ongeveer een week of 12 was. Ongeveer een week geleden is het vanzelf gestopt. Ik had er met name last van als ik op bed lag, dan wist ik van gekkigheid niet meer wat ik met mijn been aan moest (overigens was het bij mij m'n rechterbeen). Het kwam mij voor alsof het spierpijn was - dit werd bevestigd door hoe het voelde als ik mijn been liet masseren. Niet super pijnlijk maar echt vervelend, kon er moeite door in slaap vallen en werd regelmatig wakker. Bij mij is het dus spontaan over gegaan na een paar weken!
Hoe voel je dat aan masseren dat het om spierpijn gaat? Misschien stom... mijn vriend masseert nu elke avond mijn been Hij Hoeft er alleen al op te drukken en het doet heel veel zeer.
Hahaha - het staat er ook wel een beetje krom... Wat ik bedoelde is dat wanneer mijn man mijn been masseerde, hij dit 'langs' de spieren deed, dus hij volgde als het ware de spieren naar beneden toe. Ik voelde dan hoe mijn spieren daarop reageerden, en werd hiermee bevestigd dat het mijn spieren waren. Weet niet of dit duidelijker is.. ik vind het lastig te omschrijven omdat het ook gewoon iets is dat je moet voelen ofzo. Het is ook niet zeker dat je precies hetzelfde hebt natuurlijk!
Fysio is trouwens een hele goede! Ik ga eens bellen. Ik hoop dat het wat minder word, gek genoeg zit het ook maar in 1 been..
Nee dat is waar haha, Ik voel het alleen erg als hij er op drukt dus bijvb met zijn duim ofzo, dan schiet de pijn er zeg maar in, het blijft toch altijd gissen, maar het lijkt bij mij ook wel een spierpijn gevoel, maar waar vandaan