Even de dingen zien zoals ze zijn....

Discussie in 'De lounge' gestart door kvptje, 20 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kvptje

    kvptje Fanatiek lid

    31 dec 2006
    1.156
    1
    0
    huismamma!!!
    Vlaardingen
    Hoi dames,

    Kennen jullie dat gevoel dat je soms een dag hebt waarop je alles ziet zoals het echt is. Niet dat je het anders niet waardeerd maar dat het is alsof je met een waas voor je ogen leeft... Ik heb vandaag dus weer een dag dat ik de dingen echt helder zie... zoals ze zijn....

    Bij mij heeft dat als resultaat dat ik ga bloggen, me ware gevoel laat spreken en dat iedereen dit mag weten...
    Daarom wil ik ook met jullie mijn hyvesblog van vandaag delen... Gewoon ff om mijn hart op deze voor mij emo-dag te luchten...

    Liefs Marlène a.k.a kvptje

    Blog 20 december

    Mijn Alles,
    Daar zit je dan, achter de pc met de radio aan en wat hoor je door de speakers... "kwart over zeven op zondagmorgen" Ja .. dochters... En terwijl ik naar de foto's van ons gezinnetje kijk komt er af en toe een traantje langs me wang naar beneden... Wat heb ik toch een mooi gezin!

    Onze meisjes... zo klein bij geboorte... en nu zo groot... en ze worden groter, er zal een dag komen dat ze gaan puberen en zich tegen ons af gaan zetten... Gelukkig komt de dag ook dat het puberen voorbij is en ze serieuzer en volwassen worden....

    Dan zal ongetwijfeld (zoals in het liedje) de dag volgen dat ze "het nest" gaan verlaten en wij hun onvoorwaardelijke liefde met een ander moeten delen... Gelukkig is dat nog ver weg...

    Heel stom misschien.... maar zodra ik dat nr (dochters) hoor en ik kijk tegelijk naar mijn gezin... dan komen de tranen vanzelf...
    Volgens de medische wereld had dit voor mij niet mogelijk moeten zijn, en dan.. dan ben ik toch verdomde blij dat Richard me destijds heeft overgehaald de sprong met hem te wagen, hem te vertrouwen, hem toelaten van me te houden, het accepteren van zijn liefde en dit terug te geven.

    Dankzij Richard ben ik mezelf weer geworden, ik ben tot rust gekomen, ik heb weer geleerd te vertrouwen en te houden van... en dan zie je dat liefde iets magisch is.... want dan wordt tegen alle verwachtingen in je liefde bekroont, dan overkomt je het mooiste wat je kan overkomen.

    Dan worden 2 personen 1 en een wondertje wordt geboren, in ons geval zijn we gezegend met 2 wondertjes die uit ons zijn ontstaan.

    Ondanks tegenslagen die er op je pad komen, kom je er samen sterker uit... Zoals Richard me ooit lief schreef "Echte liefde blijft voor altijd bestaan"

    5 juni 2006, die datum zal voor altijd in mijn geheugen gegrift staan. De dag dat ik Richard ontmoette, niet wetende dat hij degene was/is die mij sterker zou maken en zou leren wat echte liefde is.

    Richard, Maricha & Rilène...

    Jullie zijn mijn alles,


    Richard,
    ik heb het nooit tegen je gezegd... maar dank je wel voor je doorzettingsvermogen... dank je wel dat ondanks ik in het begin weinig van je wilde weten jij doorzette en alles uit de kast haalde om me te overtuigen van jou gevoelens..
    Dank je wel dat jou gevoelens mijn ogen opende, dank je wel voor je geduld, dank je wel dat je me hart opende.... maar vooral dank je wel dat onze liefde is bekroont met onze mooie dochters

    Love you, now and forever

    Maricha & Rilène,

    Jullie zijn het resultaat van echte liefde
    Mamma houdt verschrikkelijk veel van jullie...
    Jullie zijn mijn onvoorwaardelijke liefdes
     
  2. jessy77

    jessy77 VIP lid

    9 aug 2007
    8.604
    5.886
    113
    Wow wat mooi geschreven. Heb er wel even om moeten huilen :oops: . Hoop ooit ook zoiets mee te mogen maken.

    Geniet maar lekker van je gezin!

    Groetjes Jessy
     
  3. Marijke1982

    Marijke1982 Niet meer actief

    Ik krijg er tranen van in mijn ogen!
     
  4. prinses

    prinses VIP lid

    20 mei 2006
    18.334
    1
    36
  5. GhitaThakoerdin

    GhitaThakoerdin Niet meer actief

    wauw wat mooi verwoord!
    je bent een lief mens als ik dat zo lees...
    lekker genieten van je gezinnetje!
     
  6. dianne

    dianne Fanatiek lid

    10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    echt heel mooi meid!
     
  7. Iman

    Iman Bekend lid

    31 jul 2006
    987
    0
    0
    zo even een traantje wegpinken wat mooi geschreven prachtig!
     
  8. mwjalloh

    mwjalloh Actief lid

    2 jul 2008
    402
    0
    0
    mooi en erg herkenbaar. Mn dochtertje is pas geboren en ik voel me zoooo rijk! Van het nummer dochter moet ik ook altijd even huilen. erg mooi geschreven hoor!
     
  9. johana79

    johana79 Fanatiek lid

    22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    ik krijg er een brok van in mijn keel, voor mij ook herkenbaar..mooi geschreven meid :D
     

Deel Deze Pagina