hier kun je vertellen wat je kerstpakket dit jaar was/is de mijne was een tinteling zo'n boekje waar je iets uit kan kiezen. zelfde als vorig jaar dus de keuze wordt wel steeds moeilijker. wie volgt?
mijn vriend een verwenpakket met heerlijk snoep en koekjes etc en 2 zilvere bolkandelaars voor olie. Daar ben ik echt blij mee nu kijken of ik ze zo nog ergens kan aankomen. En ik zal wel weer een voedselpakket krigjen hihi
Wij een envelop , kan je op een site kijken wat wilt hebben .. wij hebbe gekozen voor 2 kaartje sixflags en 2 bonnen van douglass
ik heb mijn pakket vrijdag gekregen...veel bijzonders zat er niet in..koekjes, chocolade, drop etc... voor de rest niet iets euks qua versiering of wat dan ook, alleen maar eten en papieren servetten, ben er wel dankbaar mee maar hoopte op iets leuks.. volgende week omt het pakkeet van mijn man en daar ziet altijd wel iets leuks in...
wij krijgen altijd een groot vleespakket en omdat we beide voor dezelfde baas werken, krijgen we em 2x
ik krijg altijd wel een mooi kerstpakket. werk bij een grote keten dus zit altijd wel goed. dit jaar hebben we hem nog niet gehad. vorig jaar was het dit: een grote rode reis trolley daar zat in: een dvd van the holiday een mooie kaars en verder gewoon het gebruikelijke zoals een fles wijn, zoutjes, pate, bonbons etc. ben wel heel benieuwd wat we dit jaar krijgen
Ik heb nog geen idee, maar vorig jaar was het bagger... Ik werkte hier toen nog niet, maar ze zijn bij ons erg van de aparte dingen... Vorig jaar was het een soort rechthoekige vaas met bloemen... (die bloemen zaten er niet in, maar erop gedrukt) Alleen twijfelde iedereen of het nou zo'n radiatorwaterbak was of een vaas, zo raar zag dat ding eruit... Ik heb ook niet 1 collega die dat ding daadwerkelijk gebruikt, zo lelijk was het... Ik ben dus benieuwd naar het kerstpakket van dit jaar...
het stomste kerstpakket wat ik ooit gekregen heb was een anwb natuurgids, met bloemetjes en vogeltjes Idd lang leve de bezuinigingen in de zorg! Dit jaar nog niks gekregen, hebben de 23e een kerstborrel, maar als je niet komt krijg je ook niks
Wij mogelijk waarschijnlijk weer kiezen uit een wijnpakket of een cadeaubon. Vorig jaar zat bij de cadeaubon ook een rituals setje.
wij hebben een code gekregen om via internet iets uit te zoeken wat handgemaakt is in Afrika, het geld gaat naar een goed doel en ik heb een handgemaakt speelkleed voor mijn kindje uitgezocht, die moet nog geboren worden in april maar dan heeft ze er vast 1
mijn man krijgt 2 kerstpakketten van dezelfde baas (maar wel verschillende gelukkig) Ik krijg ook 2 verschillende 1 van het gastouderbureau en eentje van mijn werk in de zorg MAar we hebben ze nog niet dus volgende week laat ik het weten.
mijn vriend krijg 3 kerst pakketen en een gratificatie.ik krijg dit jaar niets.de 18 krijgen we de pakketten
Mijn man mag ieder jaar zelf uitkiezen wat hij wil hebben, lekker makkelijk. Je krijgt een boek met spulletjes en daar kun je dan uit kiezen. Wij hadden dit jaar gekozen: Lectuurmand van grof riet, grijs. Blond voorraadpot cd van Lenny Kravitz peper en zoutstel koek en snoep Taartschaal En ik krijg altijd gewoon een leuk standaard kerstpakket.