hoe vaak koop je nieuwe kleren voor jezelf

Discussie in 'De lounge' gestart door Pandora, 17 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Ik heb de laatste weken echt belachelijk veel nieuwe kleren gekocht :) met name omdat sinds mijn zwangerschap niet veel meer past van de kleren die ik had
    nou heb ik nooit zoveel om nieuwe kleren kopen gegeven, ik kocht dan hooguit 1 x per maand wat nieuws...soms sloeg ik ook wel een maand over
    maar sinds ik zwanger ben, krijg ik geen genoeg van nieuwe jurkjes, tuniekjes etc het een staat nog leuker dan het ander met mn zwangere buik in wording :D en koop nu dus ineens echt elke week nieuwe dingen :)
    Ik vroeg me af....hoe vaak kopen jullie nieuwe kleren voor jezelf?

2. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Elke maand een nieuwe set :)

3. Essenhout

Essenhout Niet meer actief

Eens per 2 a 3 maanden.
    Ik heb een hekel aan shoppen, dat slenteren door de stad, BAH!
    Afgelopen weekend zijn we in Volendam geweest, heb daar n set kleding gehaald en zondags in Amsterdam ook weer flink geshopt. Dus ik kan er weer tegenaan de rest van de zomer. :p
    Hoef ik de stad niet meer in gelukkig. :D

4. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Ik koop veeeeeeeeel te weinig iets voor mezelf, vaak voor mn man en zoontje

5. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    sinds ik samenwoon heel weinig...alleen als ik echt wat nodig ben! en ga nu zeker niks kopen voor de zomer, behalve positiekleding denk ik.

6. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Zo eens per halfjaar ongeveer. Veel te weinig maar ik heb er nooit zin in en vaak heb ik wel 'betere' dingen te doen met mijn geld.

7. Agapi

Agapi Bekend lid

31 mei 2006
    688
    0
    16
    Cyprus
    Toen ik nog geen kinderen had heel vaak, nu nog maar een paar keer per jaar. :)

8. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Dat is veel te lang geleden! Al mijn geld gaat op aan kleding/ leuke dingen voor mijn kleine draakje...

Maarr... Ben nu eindelijk begonnen met sporten en als ik mijn streefgewicht heb bereikt dan ga ik heerlijk shoppen voor mezelf (en een klein beetje voor mn meisje) ...

9. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik zou graag wat meer voor mezelf willen shoppen, maar dat zit er voorlopig nog niet in helaas. Hier maar 1 a 2 keer per jaar, en dan bestaat het vaak nog alleen maar uit 1 broek met 2 shirtjes ofzo... Het geld dat nu over is, gaat naar de kinderen.

10. Foxter

Foxter Niet meer actief

4 keer per jaar, maar meestal niet heel veel. Ik heb nu ook een lading spijkerbroeken van hier tot tokyo, dus slijten doen ze niet. (vroeger kocht ik alleen een nieuwe broek als er 1 van de 4 stuk ging :) )
    Zo 4 keer per jaar koop ik wat, en dan iets wat bij het nieuwe seizoen past. Zwangerschapskleding koop ik ook niet of het moet echt een giga aanbieding zijn, mijn vriendinnen en ik delen onze zwangerschapskleding, er staan nu 5 grote vuilniszakken vol op mij te wachten hahaha :)

11. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

ik koop 1 per 6 maanden ofzo eens wat voor mezelf. Haat shoppen.

Liefs

12. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Denk zo 1 keer in de 1,5 a 2 maand iets... nooit hele bergen maar dan een trui en shirtje ofzo.

Toen ik nog in een grote stad woonde ging ik elke week de stad in en kocht dan ook wel vaak iets. Nu woon ik in een dorp waar minder leuke winkels zijn. Wehkamp is gewillig maar daar ben ik ook wel een keer op uit gekeken.

Ik merk dat ik nu meer behoefte heb om voor de kleine wat te kopen en omdat ik niet zoveel positiekleding wil aanschaffen probeer ik ook wat te minderen. Niet heel gezellig hoor, ik ben echt zo toe aan een keer weer heul veul shoppen ;)

13. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ik ga volgende week weer eens lekker shoppen voor mezelf.... altijd als ik de stad inga kom ik terug met kleding voor mijn dochters en man... dus nu eens ECHT voor mezelf :p ben weer op 2 kilo na op mijn oude gewicht dus dat word erg leuk shoppen! :p ik ga ook nieuwe laarzen halen!

14. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Ik koop elke maand wel wat, een setje of 2.

15. Amfy

Amfy Niet meer actief

eens in de 2 3 maanden. en dan gelijk veel dan ben ik erg gelijk vanaf

16. dropfruit

dropfruit Bekend lid

4 mrt 2009
    591
    0
    0
    Student
    in een huis
    Te weinig!

Heb op dit moment niet erg veel geld, en het geld wat ik te besteden heb gat dan vaak op aan dochter en baby!
    Haar kast hangt overigens bomvol;)
    Heb mezelf wel voorgenomen dat als ik ben bevallen en weer terug ben op gewicht dat ik dan ff lekker dagje amsteram ofzo wil gaan doen!

Deel Deze Pagina