Ik heb de laatste weken echt belachelijk veel nieuwe kleren gekocht met name omdat sinds mijn zwangerschap niet veel meer past van de kleren die ik had nou heb ik nooit zoveel om nieuwe kleren kopen gegeven, ik kocht dan hooguit 1 x per maand wat nieuws...soms sloeg ik ook wel een maand over maar sinds ik zwanger ben, krijg ik geen genoeg van nieuwe jurkjes, tuniekjes etc het een staat nog leuker dan het ander met mn zwangere buik in wording en koop nu dus ineens echt elke week nieuwe dingen Ik vroeg me af....hoe vaak kopen jullie nieuwe kleren voor jezelf?
Eens per 2 a 3 maanden. Ik heb een hekel aan shoppen, dat slenteren door de stad, BAH! Afgelopen weekend zijn we in Volendam geweest, heb daar n set kleding gehaald en zondags in Amsterdam ook weer flink geshopt. Dus ik kan er weer tegenaan de rest van de zomer. Hoef ik de stad niet meer in gelukkig.
sinds ik samenwoon heel weinig...alleen als ik echt wat nodig ben! en ga nu zeker niks kopen voor de zomer, behalve positiekleding denk ik.
Zo eens per halfjaar ongeveer. Veel te weinig maar ik heb er nooit zin in en vaak heb ik wel 'betere' dingen te doen met mijn geld.
Dat is veel te lang geleden! Al mijn geld gaat op aan kleding/ leuke dingen voor mijn kleine draakje... Maarr... Ben nu eindelijk begonnen met sporten en als ik mijn streefgewicht heb bereikt dan ga ik heerlijk shoppen voor mezelf (en een klein beetje voor mn meisje) ...
Ik zou graag wat meer voor mezelf willen shoppen, maar dat zit er voorlopig nog niet in helaas. Hier maar 1 a 2 keer per jaar, en dan bestaat het vaak nog alleen maar uit 1 broek met 2 shirtjes ofzo... Het geld dat nu over is, gaat naar de kinderen.
4 keer per jaar, maar meestal niet heel veel. Ik heb nu ook een lading spijkerbroeken van hier tot tokyo, dus slijten doen ze niet. (vroeger kocht ik alleen een nieuwe broek als er 1 van de 4 stuk ging ) Zo 4 keer per jaar koop ik wat, en dan iets wat bij het nieuwe seizoen past. Zwangerschapskleding koop ik ook niet of het moet echt een giga aanbieding zijn, mijn vriendinnen en ik delen onze zwangerschapskleding, er staan nu 5 grote vuilniszakken vol op mij te wachten hahaha
Denk zo 1 keer in de 1,5 a 2 maand iets... nooit hele bergen maar dan een trui en shirtje ofzo. Toen ik nog in een grote stad woonde ging ik elke week de stad in en kocht dan ook wel vaak iets. Nu woon ik in een dorp waar minder leuke winkels zijn. Wehkamp is gewillig maar daar ben ik ook wel een keer op uit gekeken. Ik merk dat ik nu meer behoefte heb om voor de kleine wat te kopen en omdat ik niet zoveel positiekleding wil aanschaffen probeer ik ook wat te minderen. Niet heel gezellig hoor, ik ben echt zo toe aan een keer weer heul veul shoppen
ik ga volgende week weer eens lekker shoppen voor mezelf.... altijd als ik de stad inga kom ik terug met kleding voor mijn dochters en man... dus nu eens ECHT voor mezelf ben weer op 2 kilo na op mijn oude gewicht dus dat word erg leuk shoppen! ik ga ook nieuwe laarzen halen!
Te weinig! Heb op dit moment niet erg veel geld, en het geld wat ik te besteden heb gat dan vaak op aan dochter en baby! Haar kast hangt overigens bomvol Heb mezelf wel voorgenomen dat als ik ben bevallen en weer terug ben op gewicht dat ik dan ff lekker dagje amsteram ofzo wil gaan doen!