stout bier voor bevordering zwangerschap ?

Discussion in 'Zwanger worden' started by mommy cin, Jan 21, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mommy cin

mommy cin Lid

Jan 14, 2015
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 mommy cin, Jan 21, 2015
    Last edited: Jan 21, 2015
    hallo allemaal,

ik heb gehoord van meerdere oude vrouwtjes dat het helpt om stout bier te drinken tijdens je menstruatie. het reinigt alles van binnen en kan eventueel je zwangerschap bevorderen. je dient het om de ene dag te drinken tijdens je menstruatie. misschien gewoon 2 flessen voor 2 dagen. niet teveel want het kan je bloeddruk verhogen.
    dat was dus voor degenen die het nog niet wisten.

nu mijn vraag naar degenen die hier ervaring mee hebben.
    ik had het gedronken toen mijn menstruatie nog onregelmatig was en het werkte niet. nu dat mijn menstruatie na een jaar weer goed is en optijd komt heb ik het weer 1 flesje gedronken op dag 3. ik voelde een kleine steek in de onderbuik en daarna niets meer. wat moet ik eigenlijk voelen of zien om te weten dat het heeft gewerkt?

graag jullie reacties.:(

2. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

Jun 23, 2014
    7,299
    6
    38
    Niemand hier kan je vertellen of het iets geholpen heeft. Dat zal moeten blijken ;)

Ik ken het verhaal/middel overigens niet, maar dat zegt niks natuurlijk.

3. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

Jan 17, 2014
    3,675
    80
    48
    Mars
    Ik had er nog nooit van gehoord! Maar wel lekker om uit te proberen natuurlijk :D :D

Zo heb ik ook al eens gelezen , dat het goed zou zijn om een glas rode wijn te drinken rondom je innesteling, dat bevorderd je bloedsomloop, waardoor het beter kan innestelen ;) Maar dat zijn van die "oma verteld" / bijgeloof dingen :)

niks mee om eens te proberen, (heb er ook veel geprobeerd!) maar geen wondermiddelen en geen wetenschappelijk onderlegde dingen!

Maar dat stout bier vind ik wel een leuke/lekkere om eens te proberen :D

4. mommy cin

mommy cin Lid

Jan 14, 2015
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    het kan zijn of stout bier of gember bier. vele surinaamse vrouwen gebruiken het om alles van binnen netjes te reinigen :) en eenmaal gereinigd bevordert het ook de zwangerschap.

5. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Lijkt me complete onzin.

6. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

Jun 2, 2013
    4,331
    25
    48
    Lijkt me een goede reden om uit te proberen! Bier tijdens je ongi!! :D

7. Logan

Logan Niet meer actief

Wat is stout bier? Heineken in een Amstel flesje? :p

8. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

Jan 17, 2014
    3,675
    80
    48
    Mars
    :D:D:D je maakt mijn dag goed! ;) ik kom niet meer bij van het lachen! hahaha

maar voor het geval je het wilt weten: het is donkerbruin (of zwart) bier van gebrand mout :p

9. Annacatharina

Annacatharina Actief lid

Feb 15, 2014
    417
    4
    18
    NULL
    NULL
    Nou dan kan ik over twee weekjes na de ondertrouw mooi aan de Jopen Stout, jammie....

Vero0504 likes this.
  10. catlady

catlady Bekend lid

Jun 26, 2013
    939
    397
    63
    Female
    Nederland
    Glas Guinness ;)

11. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik ga voor de rode wijn tijdens de ovulatieperiode :D Ik heb niks met bier, helemaal niet als het ook nog eens stout is ;)

12. j87

j87 Actief lid

Jan 14, 2010
    483
    0
    0
    NULL
    omgeving utrecht
    haha stout bier, geweldig. Ik hou het ook maar bij mijn rode wijn dan;)

13. mommy cin

mommy cin Lid

Jan 14, 2015
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    ow vergeten te vermelden. het moet warm zijn he. dus niet in de ijskast zetten en dan drinken. gewoon van de winkel rek nemen en zo drinken. ..............niet zo lekker dus :p

14. jolien 1986

jolien 1986 Niet meer actief

Getverdemme ik ga wel voor herfstbokje en bitterbal erbij om me in zo'n "smerige week" te verwennen.

Pfff nog 8 maand zonder...

15. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Ze zeggen ook dat granaatappelsap helpt om de innesteling te bevorderen.

Het meeste lijkt me wel wat onzin maar goed het is ook geen straf om het te proberen natuurlijk :p
    Zou zo wie zo zeggen als je het lekker vind gewoon doen nu het nog kan! Je gaat het straks echt wel missen als je het niet meer mag ;)

Kan niet wachten tot ik weer lekker 's avonds op de bank kan zitten met een wijntje en toastjes met filet american :p

16. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik zou anders maar wat graag het mogen eten/drinken van bepaalde dingen inruilen als dat betekent dat ik zwanger raak :\

17. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Dat is logisch, dat wilt iedereen.
    Heb ik ook met alle liefde gedaan hoor.
    Het is gewoon zo dat als je iets niet meer mag je er wel gewoon zin in blijft houden.

18. Logan

Logan Niet meer actief

Nou inderdaad.

Share This Page