hallo, Ik heb 3 miskramen gehad in de afgelopen 14 mnd. nu heb ik van mn 1 na laatste zwangerschap liespijn over gehouden. zelfs nadat ik was geccurateerd heb ik nog al die maanden last van mn rechterlies gehad. Ik ben ook naar de huisarts geweest maar die zei dat het kwam door een slechte rug. Nu ben ik weer 5.2 weken zwanger en de liespijn word weer erger. aan de lrechter kant ben ik, toen ik twaalf was geholpen aan een liesbreuk en op mn 26e heb ik een keizersnede gehad. Kan die lijspijn afkomstig zijn van mn littekens? en zo ja kunnen deze ook de miskramen steeds veroorzaken? Ik heb dit van de week ook weer aan mn huisarts gevraagd maar ze kon me hier geen antwoord op geven. Hopelijk herkennen jullie dit euvel? en hoef ik mij niet ongerust te maken. Alvast bedankt!
Hoi, De pijn zou daar goed van kunnen komen ja, alleen het kan geen miskraam veroorzaken. Je kan wel een verwijzing krijgen om tenonderzoeken of er een oorzaak van de miskramen te zien is. Ook leeftijd speelt een rol. Groeten Evelien