Ongie buikpijn bij 5 weken zwangerschap

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Koekjeerbij, 18 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koekjeerbij

Koekjeerbij Niet meer actief

Hoi,

Ik ben morgen 5 weken....maar maak me best zorgen ff. Gisteravond kreeg ik al ongie buikpijn....en vanmorgen/ vannacht mee wakker geworden....
    Ben bang dat t niet goed is?? Heb ( gelukkig) geen bloed verloren....

Was net begonnen met dromen en genieten van mijn zwangerschap.

Is die buikpijn een slecht teken of hebben meer dat?
    ( mijn vriend zegt dat t gewoon erbij hoort....oprekken baarmoeder ofzo...maar ja of hij als man er verstand van heeft?)

2. mnsy

mnsy Bekend lid

8 jun 2009
    811
    0
    0
    Goedemorgen,

Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Helaas moet ik je vriend gelijk geven:), want die krampjes horen erbij. Ik heb er ongeveer 3 dagen last van gehad, dus maak je geen zorgen!

3. Koekjeerbij

Koekjeerbij Niet meer actief

mnsy: hoop dat je gelijk hebt!!
    ( nu heb ik ze weer niet gelukkig....maar zo ie zo geven ongie krampjes een rot gevoel...was eerst altijd t teken dat t niet raak was immers....)

4. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Je vriend heeft idd gelijk ;)

Bij mijn dochter had ik tot een week of 7/8 ongikrampen af en aan en daarna was dat over en begon het spugen en de misselijkheid.... Nu ook nog ongikrampen

5. mari

mari Fanatiek lid

9 jun 2007
    1.078
    0
    0
    noord-holland
    ja, ik heb het ook. ik ben 5 wk en 5 dagen

6. lvp

lvp Actief lid

17 okt 2009
    440
    0
    0
    Wat een geweldige man heb je dat hij dat gewoon weet!!!! De enige link die mijn man maakt met buikpijn is als Ajax achterstaat en hij de spanning niet meer trekt!!!!!

Hoe dan ook: hoop dat de pijn snel over is, maar zolang je geen bloed verliest is volgens mij alles oke hoor!

Gefelcititeerd met je zwangerschap meid, droom er lekker van!!!!

7. linda73

linda73 Actief lid

22 jul 2009
    114
    0
    16
    IVP, spannend zeg, hoop dat je zwanger bent!!

8. MamaMiaatje

MamaMiaatje Bekend lid

11 feb 2008
    887
    0
    0
    Ik heb vrijwel helemaal geen krampen of steekjes gehad tot nog toe. Misschien 2 keer ofzo. Ik vraag me juist af of dat wel goed is. Wat denken jullie? Zijn er meer mensen die amper steekjes of krampen voelen/gevoeld hebben?

9. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Ik heb er ook last van gehad tijdens mijn zwangerschap!;)

Dus het is heel normaal..:)

10. sanneke

sanneke VIP lid

3 feb 2006
    5.476
    0
    0
    Je associeert die pijn met ongesteldheidskrampen omdat je het daar alleen van kent, maar het betekent dat je baarmoeder aan het werk is. Alleen als het heel heftig wordt en je gaat bloed verliezen is het niet goed, maar anders wel. Teken dat het werkt.

11. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Ik heb daar in de eerste weken van mijn zschap erg veel last van gehad en aan het einde ook.
    Dat zijn je banden, je buik gaat groeien(bandenpijn)
    De een heeft er meer last van als de ander.
    Bij mij deed het soms zo'n pijn, dat ik echt even moest gaan zitten.

12. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

25 mrt 2006
    978
    0
    0
    Yep, had ik ook. Een paar dagen voor mijn NOD begonnen de gewoonlijke krampjes en het gevoel dat ik een zware buik had - het gevoel dat ik altijd heb voor ik ongesteld word. Het duurde af en aan tot ik zo'n 6 of 7 weken zwanger was.

Door dat gevoel dacht ik dat ik gewoon ongesteld zou worden en ik vond het moeilijk om de test te geloven (die ik toch maar voor de zekerheid had gedaan).

O ja, daarna ook nog vrij zware innestelingsbloeding gehad. Zonder die test had ik echt gedacht dat ik een rare late ongesteldheid had gehad. Moet je denken hoe dat ging in de tijd voor zwangerschapstesten! Het kon wel maanden duren voor je zeker wist of je zwanger was. :$

Groetjes,

Dominique

13. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Ik had het bij mijn eerste zwangerschap ook, heeft heel lang geduurd voor dat dat minder werd. Is helemaal goed gegaan, hij is nu bijna anderhalf:D
    Heb het nu weer, vanmorgen posi getest. Ga er vanuit dat het er gewoon bij hoort, maar tuurlijk blijft het spannend.

14. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    He meiden, Ik zat dit even te lezen en ik voelde een gevoel van opluchting naar boven komen. Ik ben nu 4.5 wk zwanger en ik heb er sinds gisteravond veel last van.
    Het hoort dus?

15. spruitjuh

spruitjuh Lid

10 nov 2009
    36
    0
    0
    NULL
    NULL
    goed om te lezen dat het(blijkbaar) erbij hoort! Ik ben vandaag bij de HA geweest en die gaf aan dat het raar is dat er pijn is in de onderbuik...
    fijn dat er meer mensen er ervaring mee hebben :)

16. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ik heb het ook veel gehad, 'k denk wel tot een week of 18. Nu ook nog soms.

17. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Wow inderdaad goed om te horen. Ben er ook heel onzeker door. Ik voel elk krampje. En dan denk ik... oww het gaat weer mis.
    Bij alles denk ik na...is het wel goed dat ik dit doe?

18. Hier ook wat last van steekjes en krampjes zo zijn ze er zxo zijn ze weer weg

Deel Deze Pagina