Lieve dames, Hopelijk kunnen jullie mij wat raad geven. Heb begin dec mijn spiraal laten verwijderen, en heb nu weer een normale cyclus. Morgen hoor ik eigenlijk ongesteld te worden, maar ik heb totaal geen klachten ( lage rugpijn, buikkrampen, slecht humeur etcc. ) Nu ben al een paar dagen met vlagen heel misselijk, vandaag verspreid over heel de dag en in de avond lijkt het erger te worden. Heb wel een klein beetje witvloed. Heb al verschillende testen gedaan en alles is Negatief. Kan dit wijzen op een zwangerschap??
Witte afscheiding wil bij mij zeggen dat ik mijn menstruatie kan verwachten. Ik heb ondertussen wel geleerd dat mijn lichaam me flink voor de gek kan houden met al die vage klachten.. Hopelijk is het voor jou anders en test je over een aantal dagen alsnog positief!
Voor mij geld hetzelfde, Ik heb men menstruatie zelfs uitgesteld doordat ik dacht dat ik zwanger was. Toen ik een test deed en die negatief was begon ik de volgende ochtend te vloeien. Het kan echt heel goed tussen je oren zitten, maar ik hoop voor je dat dat niet het geval is natuurlijk! Succes!
Dit zijn ook symptomen van opkomende menstruatie. Het kan zijn dat je zwanger bent al schat ik de kans na de negatieve testen niet zo hoog in. Toch veel succes gewenst!
De menstruatie is nog ver te bekennen.. Ben wel weer met vlagen misselijk. Kan het zijn dat je nooit van te voren misselijk bent geweest voor een menstruatie en nu wel in eens hebt? Als ik maar gauw zekerheid krijg, want zo met vlagen echt misselijk te zijn is ook niks. Kon ik maar spugen dan was ik het misschien kwijt, maar het blijft echt zo hangen Heb normaal ook last van puistjes, slecht humeur.. maar heb echt geen voortekenen. Morgen bij de huisarts bloedprikken en dan weten we het zeker!