even de weg kwijt

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door pattyxx, 13 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pattyxx

pattyxx Actief lid

12 dec 2014
    130
    0
    0
    Hoi

Ik ben nu 9 weken en 3 dagen zwanger we zijn helemaal blij ermee
    Maar nu heb ik al sinds 3 weken zoveel pijn in de rug dat het nu zover is dat ik de trap nog bijna niet meer op kom.
    Naar de huisarts geweest zei zegt ibrofen en diclofenac waren te gevaarlijk voor het kindje dus alleen paracetamol waar ik ook niet zo van hou.
    Na 5 minuten zegt ze ja of we moeten contact opnemen met een gynaecoloog om tramal op te starten maar dan moet je onder begeleiding in het ziekenhuis blijven omdat ook dit het kindje kan schaden.
    Dit ga ik dus absoluut niet doen.
    Morgen heb ik een afspraak bij de fysio hopelijk verlicht dit iets.
    Verder morgen het werk bellen om me ziek te melden werk als verzorgende ig in de thuiszorg dit krijg ik nu gewoon niet meer.
    Ik had hiervoor al zovaak gevraagd voor een lichtere route omdat het me te zwaar was hier werd helaas ook niks mee gedaan ben nu zo bang voor het comentaar wat ik krijg als ik me morgen ziek meld.
    De gezondheid van me kindje en mij gaan me voor maar ben bang dat als me werk me naar de arbo arts stuurt dat hij me weer aan het werk zet terwijl ik mezelf nog niet meer alleen verzorgd krijg van de pijn in me onder rug bekken en benen.
    Moest het even kwijt weet niet goed meer wat k moet doen met het werk

2. ukkie91

ukkie91 Lid

29 okt 2014
    26
    1
    1
    NULL
    NULL
    Even lekker de ziektewet in gaan en tot rust komen.
    Doe hetzelfde beroep en kamp ook met bekken/rug klachten. Gelukkig luisteren ze wel en heb ik momenteel de lichtste route en mensen die er zijn.
    De bedrijfsarts kan je ook goed helpen het wel voor elkaar te krijgen, weten ze al wel van je zwangerschap af op t werk?

3. pattyxx

pattyxx Actief lid

12 dec 2014
    130
    0
    0
    De gene wat de planning maken en routes indelen wel maar de manager niet ja morgen zal ze het te horen krijgen als ik me heb ziek gemeld

4. jolien 1986

jolien 1986 Niet meer actief

Bij ziektewet ivm zwangerschap wordt je baas in gecompenseerd. Misschien lastiger plannen voor hem of haar. Maar nonsens om jou gedwongen te laten werken ten koste van je gezondheid en die van je kindje. Gewoon ziekmelden arbo arts kan ook helpen. Andere situatie maar bij mijn whiplash remde zij mij af om zo snel alles weer op te pakken.
    Succes en sterkte

Deel Deze Pagina