Kan iemand mij vertellen wat dit inhoud?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Davj, Jul 10, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Davj

Davj Lid

Oct 3, 2015
    69
    0
    6
    _
    Deze test geeft gewoon 3 streepjes haha xD heb me aan de gebruiksaanwijzing gehouden, niet te ver erin enzo... enze... Jullie kennen het vast wel, ga zo een nieuwe doen(want het lijkt me dat hij dan foutief is) , maar vond het gewoon raar en kon het nergens terug vinden vandaar =)

Attached Files:

2. Teddie86

Teddie86 Niet meer actief

Ik heb je foto even bewerkt.
    2 pijlen gezet. Pijl 1 is controlelijn en pijl 2 is testlijn.
    Verder heb ik twee lijnen gezet. Dat is begin en einde van het afleesvenster. Lijnen die je op die hoogte ziet moet je je dus niets van aantrekken en alles daarbuiten al helemaal niet.
    Heb je hier iets aan?

3. Panter

Panter VIP lid

Mar 14, 2011
    13,710
    4,559
    113
    Die testen zijn gewoon negatief. Hoezo 3 streepjes? Je ziet:
    1) controlestreep
    2) leeg vlak waar andere streep moet komen.
    3) overgang van test uitslag gedeelte naar urinesponsgedeelte
    4) opgehoopte urine in het urinesponsgedeelte.

Ik kan daar met de beste wil van de wereld geen 3 streepjes van maken hoor.

4. Teddie86

Overigens is geen van je testen ook maar in de buurt van een positieve ovulatietest 😖... Hopelijk heb je snel een knaller!

5. Davj

Davj Lid

Oct 3, 2015
    69
    0
    6
    _
    Waar kan ik de foto terug zien, ben benieuwd haha, snapte er even niks meer van 3 roze lijntjes haha xD

6. Davj

Davj Lid

Oct 3, 2015
    69
    0
    6
    _
    Ow wacht zie hem al, mobiel is traag

7. Davj

Davj Lid

Oct 3, 2015
    69
    0
    6
    _
    Nee het gaat om de laatste test en ik weet indd dat de rechter dus de donkere de controle strip is... En ik weet dat ik er 2 zie, me vriend ziet ze en een vriendin van me ziet ze, alleen de camera wat minder goed. En indd ver van positieve af helaas, dit is de laatste dag dat ik test want heb al een week geen knaller... Dus wordt er meer depri van

Attached Files:

8. Panter

Panter VIP lid

Mar 14, 2011
    13,710
    4,559
    113
    Oooh ik denk dat je het testlijntje dan ziet....heb ik ooit ook wel eens gehad.
    Dan waren alleen de buitenste streepjes van het teslijntje gekleurd en het midden niet waardoor het leek als 3 streepjes.
    Maar als je goed keek zag je dat het precies het teslijntje was alleen zonder kleur in het midden.

Ik had soms op cd 23 een positieve ovutest...gewoon doortesten. hij kan zomaar ineens knallen.

9. Davj

Davj Lid

Oct 3, 2015
    69
    0
    6
    _
    Ow oké dan zal dat het zijn, het ziet er heel raar uit en zonde van me test haha, echt zo laat nog? Nou dan ga ik nog ff 1 dag door, zit namelijk al op dag 22 en hij loopt niet op niks, en uit me temperatuur kan ik ook niks maken xD

10. xElles

xElles VIP lid

May 24, 2013
    9,575
    2,232
    113
    Wat gek :) nog nooit gezien!
    Maar is dan idd een foutieve test.

11. Panter

Panter VIP lid

Mar 14, 2011
    13,710
    4,559
    113
    Hoeft niet op te lopen hoor. Bij mij de ene keer wel en de andere keer vanuit het niets aan knaller.

Je ei komt ongeveer 14 dagen voor je ongesteldheid.
    Bij een cyclus van 28 dagen is dat op ongeveer dag 14
    Bij een cyclus van 37 dagen is dat ongeveer op dag 23
    Bij een cyclus van 42 dagen is dat ongeveer op dag 28

Kortom....uitgaan van je kortste cyclus mbt starten ovutesten, en uitgaan van je langste wanneer te stoppen. Al zou ik je cyclus van 79 dagen daar niet in meenemen. Ik zou doorgaan tot dag 28.

12. Teddie86

Je zegt dat je al op CD22 zit maar zie in je handtekening dat je flinkt wat lange cycli hebt gehad. Ik zou dus sowieso door blijven testen als ik jou was. Alleen balen dat het wel een dure grap gaat worden als je weer een cyclus van 79 gaat hebben 🙈.

13. Teddie86

Ik zou nog langer door gaan. Want 14 dagen voor ongesteldheid is "het ideaal plaatje". Mijn positieve test is vaak 9 of 10 dgn voor ongesteldheid. Zonder de 70ish cycli is de langste 44 dus zou ik zeker doortesten tot 34. Tenzij je natuurlijk eerder een knaller hebt :).

14. Davj

Davj Lid

Oct 3, 2015
    69
    0
    6
    _
    Jeetje hahaha nou gelukkig had ik er dan 24 besteld haha xD ja ik hoop indd dat het niet weer langer dan een 44 dagen cyclus wordt, maarja dat is afwachten xD

15. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Hoezo zou je je eisprong al gehad moeten hebben dan? Je hebt onregelmatige cyclussen van 32 tot 79 dagen? Dat je laatste cy toevallig 32 dagen was, hoeft helaas niet te betekenen dat dat nu weer zo is :(. Voor hetzelfde geld is je cyclus dit keer Weer langer waardoor je eisprong veel later komt dan dag 22.

Bij een cyclus van 32 dagen kun je je eisprong verwachten vanaf dag 14 tot en met dag 22 van je cyclus.

Bij een cyclus van 79 dagen vanaf dag 61 tot en met dag 69 van je cyclus.

Gebaseerd op een normale luteale fase van 10 tot 18 dagen.

Hoe langer je cyclus, hoe later je eisprong.

EDIT: : ik ben spuit 11 sorry....:p

16. Davj

Davj Lid

Oct 3, 2015
    69
    0
    6
    _
    Ik heb nergens gezegd dat ik hem al gehad heb, ik heb gezegd dat ik niet langer meer test , ik kan anders aan de gang blijven gaan. Is een beetje zonde van die testen, test al ruim een week als het al Niet langer is, en geloof me, zo veel negatieve testen wordt je alles behalve vrolijk van.. Enige wat in me op komt is hé bah, wordt dus weer een lange cyclus. Dus vandaar en ik ga er ook niet vanuit dat me cyclus weer 32 is, staat ook nergens beschreven . Maar het ging om de foutieve test met 3 streepjes(lijkt wel) =) dat dat zo appart was en of iemand dat misschien kende

17. Panter

Panter VIP lid

Mar 14, 2011
    13,710
    4,559
    113
    Het is ook enorm frustrerend als je ei zo laat komt. Ik weet er alles van....
    Heb een godsvermogen uitgegeven aan die testen. uiteindelijk komt er hoop ik wat stabiliteit in je cyclus. De mijne was op geveven moment tussen de 32-37 dagen. dan wist ik wanneer ik moest beginnen met testen en koste het mij niet zoveel testen en teleurstelling meer.
    Sterkte met het vinden van je ei meid, en hou vol!!!

18. Davj

Davj Lid

Oct 3, 2015
    69
    0
    6
    _
    #18 Davj, Jul 14, 2016
    Last edited: Jul 14, 2016
    Goede avond! Aller eerst wil ik jullie meiden bedanken door me over te halen door te testen en niet op te geven! Nou had ik dus een vraag.... Donker genoeg of nog even wachten???

Attached Files:

19. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

Aug 10, 2015
    3,157
    100
    63
    Ik zou nog even doortasten. Hij is bijna positief, maar nog niet helemaal.

20. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

Jul 31, 2014
    4,944
    681
    113
    Ik zou nog even doortesten.Deze is negatief.

Share This Page