Jochem was in Rijswijk en de schouwburg is nou niet ver van mijn huis ik had hem gisteren gezien. Dus vandaag op Facebook gevraagd of hij met me op en foto wilde. Kreeg een bericht terug dat ik rond 16,00 uur bij de schouwburg moest zijn. Ik dus een gokje gewaagd en ja hoor dit is het resultaat. Zoiets gebeurt niet elke dag en heb zelf nog 10 min met hem staan praten ook gaf hij veel aandacht aan me kindjes hij was echt super aardig. En ik ben trots op me foto.
Wat leuk voor je, zeg! Jochem is grappig. Ik ken hem niet in het echt, maar ik kan wel altijd genieten van zijn stukjes. Top-entertainer!
Super tof van hem! Een kennis van mij is bevriend met hem en hij is inderdaad super aardig maar niet heel verbazingwekkend, ook super druk.
Bedankt voor de leuke reacties ik ben echt trots op de foto Maar lijken we echt op elkaar ik zie het niet.
Leuk zeg! FB is idd handig af en toe , zo heeft een neefje van ons zijn knuffel die hij onderweg in de bus was vergeten weer teruggevonden via een gedeeld bericht.
Jochem Meijer heeft na een voorstelling een keertje gevraagd of ik een droge, witte wijn van hem lustte.