Aww wat schattig! Ze liggen goed te drinken zo te zien Ze zijn wel vrij donker zo te zien, wildkleur lijkt het op?
Achgos, dat is ook sneu zeg Wat jammer dat het niet wil lukken.. @Rapunzzel; Ze zijn inderdaad vrij donker, niet echt blond in ieder geval. Ben net even wezen kijken (want we moesten onze zoon naar m'n zusje brengen die nog thuis woont, zij past op vanavond omdat wij een avond weg gaan), zoooo schattig! Jade is helemaal uitgeput maar kreeg net een sms dat ze inmiddels lekker ligt te slapen
Het gaat nog steeds hartstikke goed! Jade is ontzettend zorgzaam, zoooo lief! Nog even een fotootje hoor!
Wat lieffff!!! Is ze nou langharig of gemegd ofzo? Hebben die puppy's al nieuwe baasjes of zijn jullie nog op zoek?
Ze is langharig! Als het goed is is er inmiddels 1 reutje 'gereserveerd' (klinkt zo stom, maar er is in ieder geval al iemand die geinteresseerd is ). Dan zijn er dus nog 2 reutjes en 1 teefje over, daar is voor zover ik weet nog geen baasje voor.
Ik vind de langharige het leukst! Hopelijk vinden ze snel een baasje. Straks als ze gaan lopen worden ze helemaal schattig,en die puppylucht,heerlijk!
Ik kan ook niet wachten tot ze wat groter zijn. Als ze inderdaad gaan lopen en echt die superschattige puppy-look krijgen! Zogezegend, jij hebt PB terug!
Ja supergoed! Wilde even een foto komen showen die ik vanmiddag gemaakt had. Ze zijn nu zo ontzettend schattig! Vanmiddag zag ik dat het topic gesloten was. Nu dus weer heropend (bedankt!)maar zit nu op mn telefoon en niet op mn laptop, dus dat komt dan morgen! Ze hebben allemaal een nieuw baasje gevonden en de meest uiteenlopende namen gekregen.. Van Gucci (hoe kan het ook anders ) tot Monster, haha!