Toen we eind 2013 besloten er voor te gaan en in ronde twee al zwanger waren had ik niet kunnen bedenken wat ons allemaal nog te wachten stond. En begrijp me goed, ik lees hier verhalen die nog vele malen heftiger zijn, maar vandaag is even een dag dat het glas halfvol is en ik even van mij af wil schrijven.. Omdat ik nog niet zichtbaar zwanger ben geweest en er niemand in mijn directe omgeving is die hetzelfde mee maakt val ik jullie daarom even lastig met mijn verhaal. Geen zin in een 'het glas is half leeg' verhaal? "Ga terug naar start" De eerste zwangerschap werd een missed abortion, hier kwamen we achter bij de eerste echo. De miskraam heb ik opgewekt met cytotec. Daarna duurde het even voordat de hormonen weer in balans waren en 6 maanden later had ik een tweede positieve test in handen, de blijdschap was van korte duur.. met 6 en halve week werd dit een spontane miskraam.. Dit alles doet vooral psychisch veel met je. Soms lijkt het alsof we in een slechte film spelen. En nu zitten we in ronde 4 na de tweede miskraam en het lijkt er op dat de volgende menstruatie weer gaat doorzetten.. Nog een ronde te gaan voor een 2015 kindje en anders wordt het 2016 of misschien zelfs wel 2017.. Niemand kan het zeggen. We hadden in november 2014 papa en mama moeten worden, en anders in juni 2015.. maar nee hoor.. "Ga terug naar start, u ontvangt geen positieve zwangerschapstest"
Heftig meis!! Ik hoop echt dat het voor julie snel raak is! Een hele dikke digi knuf en ik duim voor je!
Ik zeg altijd 'ieder huisje heeft zijn kruisje'. Al heeft een ander iets wat veel heftiger is meegemaakt, dat wil niet zeggen dat dit dan voor jou niet heel heftig is!! Dus ja, dit is heftig meid! Ik wens je veel hoop toe in de toekomst en dat je heel gauw een positieve test in handen krijgt, waar een gezond beebje uit voortkomt
Even een hele dikke knuffel voor jou! Ik snap wel dat je het glas halfvol ziet. Ik ga voor je duimen dat je snel weer een positieve test in handen hebt met bijbehorende "plak"baby! En of dat nou eind 2015 of begin 2016 is, dat maakt dan niet meer uit. Sterkte ermee en ik hoop dat je snel lekker vooruit kan kijken naar een roze/blauwe wolk! Liefs,
Hele dikke knuffel! Ik ga duimen voor je dat je snel zwanger bent en de zwangerschap goed blijft gaan.
Wat enorm moeilijk moet dit voor jullie zijn. Ik kan helaas niet zeggen hoe erg je je moet voelen, en dat ik je gevoel begrijp want ik heb dit nog niet meegemaakt. Wel wil ik je graag zeggen hoe erg ik dit voor jullie vind, en je een hart onder de riem steken. Er komt vast een moment dat het voor jullie ook raak is, en jullie een kindje mogen verwachten. Sterkte!
Dikke knuf meis!! De 1e keer hadden we samen de MA.. 2 e keer ook samen zwanger, alleen mocht het bij jullie niet zo zijn hopelijk voor binnenkort wel een plakbeeb voor je!! 💋💋
dikke knuffel. Want een positest die eindigt met een miskraam is voor iedereen klote! ps sorry maar moest stiekem wel lachen om je ga terug naar start link die echt werkt
We proberen de humor er maar in te houden Ergens is begrip krijgen zo fijn, zeker als niemand dichtbij echt begrijpt wat je door moet maken. Helaas heeft de menstruatie doorgezet.. We moeten weer een ronde..