Even delen met jullie, Ik kan niet wachten !

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Tweekids, 13 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Tot ik borstvoeding kan/mag geven :D
    Bij sylvano na 4 dagen gestopt door borstontsteking, verkeerde antibiotica verkeerde begeleiding enzovoort.
    Nu kreeg ik de tip van hier om het boek van Stefan kleintjes te kopen, wat een eye opener als ik lees wat er allemaal is fout gegaan bij Sylvano echt belachelijk en dat noemen ze dan professionele bv kraamzorg.
    Volgende week ga ik naar een lactatiekundige, zij komt ook op huisbezoek na de bevalling.
    Verder heb ik er gewoon zo'n zin in :D:D

2. nmv

nmv Fanatiek lid

7 jan 2013
    3.964
    270
    83
    Oost-NL
    Leuk bericht! :)
    Het zal niet altijd makkelijk zijn, maar het is mooi om te doen! Ik hoop voor je dat het deze keer veel beter zal gaan! Succes met de laatste loodjes en vooral succes met wachten... ;)

3. m met borisboef

m met borisboef Bekend lid

12 jan 2012
    586
    0
    0
    NULL
    NULL
    super zo enthousiast als je al bent, hopelijk heb je een fijne start :)

4. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    wat heerlijk om zo enthousiast te zijn :)
    Ik voed nu ruim 6 maanden.. ik vind het echt heel pittig af en toe, maar tegelijkertijd is dat het allemaal zo waard!!
    Ik hoop voor je dat her deze keer allemaal wel lukt! (vast wel met deze goede voorbereiding!)

5. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Ik heb bij de jongste ook dat boek gelezen als voorbereiding. En heb er inderdaad veel aan gehad. Ook bij mij behoorlijk wat opstartproblemen bij de oudste (uiteindelijk wel 10 maanden gevoed) en dus best wel wat stress over hoe het nu zou gaan. Maar zoals op dit forum iemand zei: nieuw kindje, nieuwe kansen! Het gaat allemaal veel soepeler. En dat gun ik jou ook! Veel plezier :)

6. AugustusMama

AugustusMama Bekend lid

9 jan 2013
    864
    0
    0
    Veluwe
    Leuk dat je het toch weer gaat proberen! En vooral dat je zo gemotiveerd bent! Super :D

7. Linda86

Linda86 VIP lid

Leuk om te lezen!
    Hopelijk gaat het dit keer helemaal goed.

8. Nescio

Nescio Niet meer actief

Geweldig om te lezen! Met zo'n instelling ben je er al half, nu hopen dat je een goede start mag hebben. Vertrouw op je zelf en je lichaam en je baby.

Ga je thuis of in het ziekenhuis bevallen? Probeer te kijken naar of ze een 'borstvoedingsvriendelijk ziekenhuis' zijn of vraag meteen om begeleiding van een lactatiekundige. Sommige verloskundigen weten er ook wel van, maar dat is helaas niet de norm...

9. Micera

Micera Fanatiek lid

23 jun 2013
    3.296
    547
    113
    Wat een goede tip om dat boek eens op te zoeken. Dan kan ik dat mooi lezen nu mijn zwangerschapsverlof vandaag is gestart. :D

10. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Het voordeel van problemen bij een eerste is dat je bij de tweede weet waar je op moet letten. Je kunt nu veel beter starten. Ik hoop heel erg dat je deze keer een fijne bv-tijd kan hebben. Ik vind het zelf een van de meest intense en liefdevolle ervaringen van mijn leven en gun het iedereen die het wil dat het ook mooi mag worden. Hoe lastig het soms ook kan zijn, het heeft mijn leven verrijkt. (hoewel het wat zweverig overkomt als ik het zo op papier zet.)

11. Tuuttuterdetuut

Tuuttuterdetuut Actief lid

22 jan 2014
    378
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goed begin!
    Leuk dat je zo enthousiast bent.
    Komt vast goed.
    Geniet nog van je zwangerschap!

12. bijo

bijo Lid

6 feb 2014
    28
    0
    1
    Herkenbaar ;)
    Bij de 1e na 2 week gestopt door aanhoudende problemen.
    Nu al weer 5 week succesvol bv. door goede begeleiding. Ook nu wel weer wat problemen, maar geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om te stoppen..

Deel Deze Pagina