M'n productie is sinds half december behoorlijk teruggelopen (dochter keek teveel om zich heen, ik 2x ziek, ongesteld, weer aan het werk met bakken stress, weer ongesteld) en ik kolf niet genoeg meer voor een complete voeding. Doe dus verschillende kolfsessies combineren tot 1 flesje bv (nu 150ml) en af en toe een flesje kv als m'n voorraad dreigt op te raken. Nu zijn we ook een week of 2 bezig met hapjes. Ik denk dat als ze meer groente/fruit/brood gaat eten, ze minder bv nodig heeft. Maar, hoe weet ik nu wanneer ik kleinere flesjes bv kan meegeven naar de go? En hoeveel kleiner?
Ik denk dat je dat gewoon zou moeten proberen hoeveel ze nog drinkt. Zelf voed ik alleen live maar voor mijn gevoel drinkt mn dochter nog steeds evenveel als voor ze bijvoeding kreeg.
Hier bij oudste werden de flessen niet kleiner. Wel op een gegeven moment een fles minder, meer dat was pas rond de negen maanden. Toen kon hij redelijk uit een beker drinken en kreeg hij bij zijn fruit en middag-tussendoortje wat water. Maar goed, als je over een tijdje merkt dat je dochter standaard een gedeelte laat staan kan je de flessen wel kleiner maken natuurlijk!