Zijn dinsdag met mijn schoonouders naar het dolfinarium geweest. Daar kan je dus onder water ook naar dolfijnen kijken. Op een bepaald punt kwam er een dolfijn ook even naar Deantje kijken . Hij (of zij) bleef echt gewoon 2 minuten voor het glas hangen en mijn zoontje maar aanstaren. Was zoooo mooi en zo bijzonder. Mijn schoonvader heeft er een foto van gemaakt en ik ben er zo trots op. Het is zo'n prachtige foto geworden, van zo'n prachtig moment. Dus bij deze, even showen . Bekijk bijlage 266617
Dank jullie wel :-D. Wil hem inderdaad laten uitvergroten om op te hangen, maar yenolah, wat is Xpozer? Kus
De naam heb ik als link gemaakt. Bij xposer heb je geen spiegeling, zoals een foto op (plexi)glas en ook niet de canvasstructuur.
Zie ik ze vliegen of lijkt het net alsof die dolfijn heel verterd naar je zoontje kijkt? Zo lief! Dat is echt een prachtige foto.
wat Mooi! Misschien beetje zweverig, maar misschien is dit je andere zoontje* om even te laten weten dat hij er ook bij is..
Echt leuk!! Idd uitvergroten! Paar weken terug waren wij ook bij het dolfinarium en naast de dolfijnen in de odizee heb je ook walrussen. 1 walrus deed met mijn zoontje kiekeboe. Zo leuk! Waarschijnlijk is die walrus er wel op getraind, maar het zag er echt heel grappig uit.
Wauw meid,echt heel gaaf. Zo een mooi moment op foto vastleggen (die ook nog scherp is) is heel bijzonder.