Dankje Onje, Ik was ook echt helemaal hyper om de foto hoor. Was al hyper toen het gebeurde daar, maar had niet kunnen dromen dat het nog zo mooi was vastgelegd ook. Ben mijn schoonvader eeuwig dankbaar voor deze foto...
Wauw echt een prachtig plaatje !!! Je kunt zelfs van de zijkant de expressie op je kleintje's gezicht zien, zit veel emotie in de foto ook, super! Maak zo veel mogelijk back-ups zodat je em nooit meer kwijt kunt raken! En print em ook uit enzo
Wat leuk! wij gaan in september naar de eemhof met een dagje dolfinarium lijkt me lachen als er zo'n "megavis" op Collin afkomt!
Schitterende foto zeg! Dit is er echt één uit duizenden! Ik zou het ook uit laten vergroten en aan de muur hangen, echt schitterend!
Wauw super mooi! Dat handje van je kindje echt zo cute Ik zou hem ook uitvergroten en een mooi plekje geven!
wow mooi! en dat verhaal erbij dat hij zolang bleef kijken echt lief! en zoals iedereen zegt echt uitvergroten! en eens meedoen met een fotowedstrijd met zo'n foto is het niet moeilijk om te winnen denk ik!