wel mascara geen oogschaduw...foto please

Discussie in 'De lounge' gestart door tuc, 13 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tuc

tuc Niet meer actief

Ik lees steeds vaker dat veel vrouwen voor dagelijks gebruik wel mascara doen maar geen oogschaduw. Ik heb dat wel eens geprobeerd, maar ziet er zo kaal uit bij mij, dan kan ik evengoed niks op doen. Wie zou eens een foto willen plaatsen van je ogen als je je zo opgemaakt hebt??

En zou het kunnen schelen dat ik een bril draag?? Geen bril is geen optie overigens haha. Maar zou het kunnen dat ik dan net wat meer nodig heb?

2. Jolina

Jolina Niet meer actief

Geen foto maar wilde wel even zeggen dat misschien eyeliner erbij beter is? Dat doe ik dagelijks en ziet er toch iets beter uit dan alleen mascara 😉

Is niet wat je vroeg maar wilde het even tegen je zeggen...

3. tuc

tuc Niet meer actief

ja dat heb ik ook al bedacht, maar sinds mn 15e aan het oefenen met dat spul inmiddels de 30 bereikt en het lukt mij nog steeds niet. Dat heb ik echt opgegeven;)

4. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.150
    3.026
    113
    Nederland
    Ik doe nooit oogschaduw op. Alleen mascara en oogpotlood.
    Met en zonder bril haha:p

5. nikkijane

nikkijane Fanatiek lid

27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Je hebt ook eyeliners met een wat dikkere punt. Een soort stift. Veeeel beter!

6. Jolina

Jolina Niet meer actief

Wattenstaafjes :D daarmee kun je na het aanbrengen van de eyeliner foutjes goed bijwerken:D

7. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Van mij ook geen foto
    Maar misschien kan je ook eens proberen wat make up, basis of concealer op je oogleden te doen en/of wat huidskleurige poeder.

8. tuc

tuc Niet meer actief

goh ja bij jou ziet het er ook met bril prima uit. Wat kan ik toch verkeerd doen. Gebruik wel oogpotlood.

9. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik gebruik in het dagelijkse leven nooit oogschaduw. En volgens mij zie ik er niet kaal uit 😁
    Ook geen eyeliner e.d.
    Dit is trouwens wel een foto aan het einde van een dagje pretpark hahaha.

10. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.150
    3.026
    113
    Nederland
    Hm kan er geen 2 tegelijk uploaden. Dit is met bril ff gauw gemaakt

Rot tel krijg ze niet recht:p

11. tuc

tuc Niet meer actief

nee dat vind ik ook niet, iig niet op de foto's die ik voorbij zie komen maar waarom is dat bij mij dan toch wel.

12. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ik heb overdag ook meestal alleen oogpotlood en mascara op.. Hier moet ik vaak ook nog ff bijwerken met een wattenstaafje :p

13. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Misschien is het enkel het idee.. En moet je er wennen..

14. aora

aora Actief lid

6 sep 2012
    444
    13
    18
    NULL
    NULL
    Ligt denk ik ook aan de vorm van je ogen/oogleden. Bij sommige vrouwen zie je veel ooglid en bij andere weinig. Als je veel ooglid ziet dat denk ik dat je er kaal uitziet met alleen mascara omdat je dan heel duidelijk de "kale" huid ziet. Als je weinig ooglid ziet dan kan het prima.

15. Manderijntje

Manderijntje Fanatiek lid

23 jan 2014
    1.168
    1.332
    113
    Misschien kun je je bovenste waterlijn tightlinen met oogpotlood. Dat vult als het ware je wimpers en laten je ogen er iets groter uitzien. Een stompe oogpotlood nemen en dan je bovenste waterlijn inkleuren terwijl je oog dicht is vind ik het makkelijkst.

16. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    Dit zijn mijn ogen met alleen mascara. Ik draag nooit oogschaduw. Dat gaat bij mij in dat randje zitten, waar de huid over elkaar gaat, zeg maar. En daarbij moet ik het ook heel donker aanbrengen, anders zie je het niet zo snel.
    Zit het niet tussen je oren, dat je er 'kaal' uit ziet zonder oogschaduw.

Bekijk bijlage 417701

17. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    Heb je een foto van jezelf zonder oogschaduw. Dan oordelen wij wel even 😄

18. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Even offtopic: wat heb je mooie ogen GewoonLinda! Prachtig!

19. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Ik draag nooit oogschaduw, ik heb niet eens een oogpotlood/eye liner. Gewoon een kwestie van wennen.

20. Joky

Joky Actief lid

9 feb 2014
    451
    0
    0
    Als jij t kaal vind staan zonder oogschaduw waarom zou je't dan doen? Ieder oogopslag is anders, niet vergelijken gewoon doen wat bij jou past.

Deel Deze Pagina