Ik lees steeds vaker dat veel vrouwen voor dagelijks gebruik wel mascara doen maar geen oogschaduw. Ik heb dat wel eens geprobeerd, maar ziet er zo kaal uit bij mij, dan kan ik evengoed niks op doen. Wie zou eens een foto willen plaatsen van je ogen als je je zo opgemaakt hebt?? En zou het kunnen schelen dat ik een bril draag?? Geen bril is geen optie overigens haha. Maar zou het kunnen dat ik dan net wat meer nodig heb?
Geen foto maar wilde wel even zeggen dat misschien eyeliner erbij beter is? Dat doe ik dagelijks en ziet er toch iets beter uit dan alleen mascara 😉 Is niet wat je vroeg maar wilde het even tegen je zeggen...
ja dat heb ik ook al bedacht, maar sinds mn 15e aan het oefenen met dat spul inmiddels de 30 bereikt en het lukt mij nog steeds niet. Dat heb ik echt opgegeven
Van mij ook geen foto Maar misschien kan je ook eens proberen wat make up, basis of concealer op je oogleden te doen en/of wat huidskleurige poeder.
goh ja bij jou ziet het er ook met bril prima uit. Wat kan ik toch verkeerd doen. Gebruik wel oogpotlood.
Ik gebruik in het dagelijkse leven nooit oogschaduw. En volgens mij zie ik er niet kaal uit 😁 Ook geen eyeliner e.d. Dit is trouwens wel een foto aan het einde van een dagje pretpark hahaha.
nee dat vind ik ook niet, iig niet op de foto's die ik voorbij zie komen maar waarom is dat bij mij dan toch wel.
Ik heb overdag ook meestal alleen oogpotlood en mascara op.. Hier moet ik vaak ook nog ff bijwerken met een wattenstaafje
Ligt denk ik ook aan de vorm van je ogen/oogleden. Bij sommige vrouwen zie je veel ooglid en bij andere weinig. Als je veel ooglid ziet dat denk ik dat je er kaal uitziet met alleen mascara omdat je dan heel duidelijk de "kale" huid ziet. Als je weinig ooglid ziet dan kan het prima.
Misschien kun je je bovenste waterlijn tightlinen met oogpotlood. Dat vult als het ware je wimpers en laten je ogen er iets groter uitzien. Een stompe oogpotlood nemen en dan je bovenste waterlijn inkleuren terwijl je oog dicht is vind ik het makkelijkst.
Dit zijn mijn ogen met alleen mascara. Ik draag nooit oogschaduw. Dat gaat bij mij in dat randje zitten, waar de huid over elkaar gaat, zeg maar. En daarbij moet ik het ook heel donker aanbrengen, anders zie je het niet zo snel. Zit het niet tussen je oren, dat je er 'kaal' uit ziet zonder oogschaduw. Bekijk bijlage 417701
Als jij t kaal vind staan zonder oogschaduw waarom zou je't dan doen? Ieder oogopslag is anders, niet vergelijken gewoon doen wat bij jou past.