Ik lees heel vaak dat het aan het rommelen is maar wat word daar nou mee bedoeld. Ik ben morgen uitgerekend en heb volgens mij al voor tekenen. Ik heb het gevoel of ik de griep krijg, ben erg moe en heb erg zware benen heb ook geregelt harde buiken ook heb ik zo nu en dan ongesteldheids gevoel onder in de buik en steken in de liezen. Dus ben erg benieuwd of het door zet of dat het nog minstens een week gaat duren. Gr.Anne
Dat valt volgens mij ook onder gerommel, maar helaas zegt t niet zoveel.. Ik heb namelijk al een week dat soort verschijnselen. Ene dag wel wat meer dan de ander, maar toch lijkt er voor alsnog niets echt door te zetten... Succes alvast!
Dat valt ook onder 'gerommel' bij mij rommelt het ook alweer 2 weken aan, maar het zegt helaas niets. Bij sommigen rommelt het wekenlang aan, zonder dat er ook maar iets gebeurt verder.
Hier precies hetzelfde, twee weken terug zelfs enorme buikkrampen, (zullen wel oefenweeen geweest zijn, achteraf) en dus al 3 weken van dat gerommel. Het zakt echter steeds weer weg en voorlopig loop ik dus al een week overtijd