Even delen:)

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door miss84, 17 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miss84

miss84 Bekend lid

2 okt 2013
    943
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wil even wat delen:)

M'n kraamtijd vond ik vreselijk, de eerste weken ook, ik had geen idee wat ik met m'n kleine meid moest. Voelde me vreselijk onzeker. Huilde om alles en vond het eigenlijk helemaal niet leuk dat moeder zijn. Ik ben bij de huisarts geweest want ik voelde me zo vreselijk depri soms.

Maar sinds een paar weken gaat het beter! Ik kan genieten van haar.
    Voel me zekerder en rustiger vooral sinds ik weer aan het werk ben.

Ze ligt vaak in d'r blote billen in de box en schuift binnen no time helemaal dwars:)
    Als ze een klok ziet moet ze enorm lachen. Of het nou de klok thuis is, bij m'n moeder of in een winkel, zij heeft de grote lol om:) haha

Morgen moet ze voor d'r tweede prikken en ik voel me zekerder dan de vorige keer.

Ik heb ook zoveel aan dit forum gehad toen ik me niet goed voelde. Zocht vanalles op en kan alles wel vinden!

ik wilde dit even delen met jullie :)

2. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Wat een fijn positief bericht!
    Leuk dat je zo geniet :)

3. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Fijn joh!
    Echt gaaf dat je nu zo gaat genieten!

4. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Fijn dat het allemaal goed gaat nu :) een kindje krijgen heeft zo'n impact. Zo overweldigend allemaal. Lekker blijven genieten van je kleintje!

5. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Goed om te lezen! En ik kan je vertellen... het wordt alleen maar leuker!;) Die roze wolk was hier ook ver te zoeken de eerste weken.

6. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Ik herken het, hier begint het genieten nu ook nu de kleine een ritme met slapen heeft.
    Is er een reden dat ze zo vaak in haar blote billetjes ligt? Gewoon nieuwsgierig hoor.

7. miss84

miss84 Bekend lid

2 okt 2013
    943
    0
    0
    NULL
    NULL
    D'r luieruitslag moet dan ff drogen aan de lucht. Ze zat helemaal onder na d'r spruw. En ze vind het ook heerlijk zodra d'r broek uit gaat ligt ze te rollen en te spelen. Voelt zich vrij dan ofzo haha.

8. Username

Username Niet meer actief

Fijn voor je :) heftig hè, die eerste tijd. Herkenbaar. Ben blij dat je zo positief bent!

9. medj1983

medj1983 Fanatiek lid

12 jun 2012
    3.201
    509
    113
    Fijn!! En, heel herkenbaar ;)

10. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Leuk om te lezen!
    Trouwens, onze zoon is ook helemaal gek van klokken :)

11. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Wat goed om te lezen! heel erg fijn :D
    Eerste periode is ook best wel heftig. Vond het na 3 maanden echt stukken beter gaan, alsof ze dan ineens bijna niet meer huilen ofzo ? :p haha

Geniet van je kleintje :D

12. natjeb85

natjeb85 Bekend lid

18 feb 2013
    856
    62
    28
    Vrouw
    luchtvracht medewerkster
    Amsterdam
    Ik herken het ook en heb het nog steeds een beetje. zoonlief is maandag pas 4 weken dus als je tips voor me hebt wat ik er tegen aan kan doen hoor ik het graag want ik wil ook echt gaan genieten van hem!!!;)

13. MamaVanAnne

MamaVanAnne Fanatiek lid

21 jul 2013
    1.164
    0
    36
    NULL
    NULL
    Probeer maar gewoon een beetje mee te buigen en denk maar dat er een tijd komt dat het wel weer beter wordt ;) je went aan het ritme als dat er eenmaal is, wordt minder onzeker en weet beter wat je kan doen. Kijk veel naar je kleintje en leer zijn lichaamstaal, dan kan je hem beter verstaan

14. Fietwordtmama

Fietwordtmama Niet meer actief

Fijn. Die eerste weken zijn heftig he.

De beste tip die ik kan geven is om de gewone taken met aandacht te doen. Dus bij het verschonen met al je aandacht bij de baby en niet intussen bedenken wat er nog komt. En lekker veel knuffelen. En je rust pakken wanneer het kan. En accepteren dat het nu eenmaal een zware periode is. Het het niet voor niets MOEder ;)

Deel Deze Pagina