Owww my?! Wat doe je nu weer?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sydneys, 17 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sydneys

sydneys Niet meer actief

Dit is bedoelt als een grappig topic.
    Soms doen die kleintjes iets en dan sta je met zulk :$ gezicht te kijken en dan denk je alleen maar "oww my goood" :p

Wanneer trek jij zo een gezicht?

Hier net! Hij was buiten aan het drinken en kneep op het pakje appelsap. Dus appelsap op de grond, buiten he niet op de zuiver gepoetste vloer binnen.
    Dylan kijkt ernaar, gaat er met zijn vinger in. Kijkt nog eens en dat hoofdje gaat richting de grond. Probeerde hij het op te slurpen!!! :$

Stenen proeven, zand opeten,.... Waar halen ze het toch vandaan? Haha

2. Yesera

Yesera Fanatiek lid

18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Haha herkenbaar!
    Wij hebben net een zandbak en de eerste keren erin spelen ging goed. Maar vervolgens zit zoontje er lekker met m'n vriend in en besluit een hap zand in z'n mond te stoppen ;). M'n vriend haalt z'n hand uit z'n mond en zegt dat het vies is. Maar meneertje vond dat hij nog niet goed genoeg geproefd had, dus deed het gewoon nog een keer :D. En volgens mij vond ie het wel lekker :):p.

3. Ik had dat vanderweek toen Tobias helemaal naar de andere kant van zijn speelkleed was gerold en een snoertje te pakken had gekregen :$

4. Username

Username Niet meer actief

Dochter doet een moord voor yoghurt. Dus toen laatst de yoghurt van het lepeltje op tafel viel, dook ze erboven op. Ze slurpte het zo van de tafel. En nog een keer en nog een keer ;)

5. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Mijn zoon en dochter hadden zondag eerst de spelletjes en puzzelkast leeggetrokken .... Toen dacht ik al van nee he hahaha
    En een half uur later was ik boven op zolder om even de was te sorteren en in de machine te gooien en de kinderen waren een verdieping lager (ik ging ze aankleden) en ineens werd het steeds stiller. Dus ik vraag aan mn zoon: wat zijn jullie aan het doen? En hij antwoordt naar mij: we zijn aan het rommelen mama.

Hahaha en toen wist ik het eigenlijk al ..... Ik kwam beneden en toen was mn zoon op zn bed baan staan en had al zn kleding uit zn kast getrokken en dochter was het lekker aan het rondgooien en erin aan het rollen. Hahaha ik dacht op het moment zelf nog meer van nee he maar nu kan ik er vreselijk om lachen! Die koppies ook van die twee toen ik beneden kwam. Echt niet te vergeten gewoon. Beide van die pretlichtjes in de ogen en heeeeeel onschuldig lief proberen te blijven kijken hahahaah

6. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Hahaha ja hier ook regelmatig duik in t zand met zn tong uit zn mond!
    En gister had ie een broodkorstje uit de prullenbak gevist *zucht*...

7. raspberry

raspberry Niet meer actief

Dat dacht ik toen de jongste -nog geen jaar oud op dat moment- het opstapkrukje in de keuken tegen het aanrecht schoof en via krukje en handgrepen van de keukenlades zo even op het aanrecht zou klimmen.

En daar is ze sindsdien niet mee opgehouden. Gisteren in de speeltuin zat ze ineens op anderhalve meter hoogte en echt: ik had nog geen 10 seconden de andere kant op staan kijken....

#handenbindertje...

8. Yesera

Yesera Fanatiek lid

18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Ons zoontje heeft tijdens het avondeten weer een mooie uitgehaald. Hij had goed gegeten, maar was klaar. Zijn bordje was nog niet helemaal leeg, dus hij kieperde het om. En hij zet vervolgens het bordje ondersteboven op zijn hoofd en zegt heel trots "hoed" :D:cool:. Zijn krullen zaten vol restjes rijst en dat terwijl we net vanochtend zijn haar gewassen hadden ;). En de rest van het eten wat op zijn eetblad lag gooide hij met een big smile alle kanten op :). Mama kon z'n haar dus weer wassen en papa kon gaan stofzuigen :D.

9. tuc

tuc Niet meer actief

Whaha...die verhalen..

10. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.613
    1.155
    113
    #10 nicole18, 17 apr 2014
    Laatst bewerkt: 17 apr 2014
    Zoon van 1.5 jaar zat zondag dieren programma te kijken op tv, gaat hij de hond en poes aaien op de tv.... Aai aai zegt ie er nog lief bij:D

11. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Manneke van elf maanden graait in de caviakooi....er verdwijnt weleens iets in zn mond....zeg ik heel hard bah, pakt hij nog wat...brrrrrr

12. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

10 mei 2012
    1.681
    0
    0
    Als ze moe is aan t einde van de dag en we eten pasta.... en dan met die rode pastasaus handjes in dr ogen gaat wrijven en aan dr oortjes zit van de slaap.... :)

Als ze heeeel stilletjes vanalles aan speelgoed in de prullenbak gooit (we hebben een hoge prullenbak met zo'n heen-en-weer-klep) Zo ben ik ook al zeker 3 spenen kwijt denk ik, kan ze echt niet weer vinden dus zullen ze wel in de prullenbak hebben gezeten :(

Als ze zit te ontbijten met stukjes brood en ik loop even weg om mn tanden te poetsen sochtends, en ik kom terug en zie net het laatste stukje opgegeten worden door de hond naast mijn vrolijk lachende dochter... zucht.... ;)

Dat geval met bordje op de kop op het hoofd zetten heb ik gehad met een schaaltje yoghurt... we zaten allemaal aan tafel, mn vriend vraagt me wat, ik kijk om, en binnen 1 tel pakt ze vliegensvlug dat schaaltje en zet m als een hoedje op dr hoofd... Toen hadden we ook zoiets van WAAROM???:(

13. Kaat1984

Kaat1984 Actief lid

9 mrt 2012
    255
    0
    16
    Noord-Limburg
    haha leuk die verhalen.

Dochtertje deelt ook al haar eten met de hond. Zit ze in de stoel, sta ik boterham voor mezelf te smeren. Hoor ik haar roepen ehhh ehhh ehhh. Trippel trap, komt de hond aan. Gaat netjes naast haar stoel zitten en mevrouw reikt hem haar korstjes aan... Dat mag je niet doen hoor. Met een trotse glimlach kijkt ze me aan zo van 'hondje ook eten'. Tsja die heeft z'n eigen eten, maar tegen de tijd dat je dit begrijpt is onze pup al een tafelschooier. Als jij het maar leuk hebt schat :)

14. sydneys

sydneys Niet meer actief

Op dit moment is hij op een ballon aan het knarsen met zijn tandjes :p

Vanochtend was ook grappig. Ik ging zijn slaapkamer op en dan gaat hij altijd fanty zoeken (zijn knuffel) want die moet mee naar beneden. Fanty lag op zijn beentjes, dylan keek naar mij en wilde tegelijk zijne fanty pakken met zijn linkerhandje dus hij greep maar greep mis, hij nam de mouw van de slaapzak vast van zijn rechterarm dus die arm vloog omhoog. Hij had het nog niet door, greep weer en rechterarm weer omhoog, en weer, en weer, en nog eens haha. Toen pas keek hij en nam zijn zijn fanty tegoei vast :p

15. Fietwordtmama

Fietwordtmama Niet meer actief

Heb effect geen voorbeeld van mijn jongens. Maar het schijnt dat mijn zus en ik vroeger wel wat uitgehaald hebben. We gingen graag 'mama helpen'. 1 keer gingen we de badkamer poetsen (gezinsfles shampoo op de muur smeren) en ook een keer de was doen (alle kleren waarvwe bij konden in de toiletpot gestopt) en mijn zus heeft ook weleens mijn haren gewassen (buiten met aarde uit de tuin en water van de tuinslang)
    Gelukkig was mijn moeder gezegend met een gezonde dosis humor:D

Deel Deze Pagina