Al vier maanden is het geleden sinds mijn laatste menstruatie omdat ik een te hoge prolactinewaarde had. Afgelopen dinsdag kreeg ik de uitslag dat de waarde zich weer gestabiliseerd had, maar dat het nog zo'n 2-3 maanden kon duren voor ik weer zou menstrueren. Ondertussen was ik begonnen met Metformine vanwege mijn PCOS en ik begon me steeds beroerder te voelen. De meeste klachten stonden bij de bijwerkingen vermeld, dus eerst dacht ik dat het gewoon daaraan lag. Toch kreeg ik op de een of andere manier de kriebels omdat het zoveel tegelijk bij elkaar was en aangezien mijn zus me een flink aantal testen van de action had gestuurd, zag ik er geen kwaad in om er eentje te gebruiken om dat idee weer uit mijn hoofd te kunnen zetten. Maar daar kwam dit resultaat dus uit.. Zo blij, maar ook zo bang.. Moest het even delen.
O wauw Micchan wat fantastisch!! Het is niet echt een twijfelaar, zeg maar haha! Gefeliciteerd meid, geniet ervan!!
Nou Gefeliciteerd! Ik heb je verhaal gelezen. Wat hebben jullie veel meegemaakt. Kan me voorstellen dat het geen zorgeloze zwangerschap is maar toch hoop ik dat je ook genieten kunt! De kans is natuurlijk altijd groter dat het wel goed gaat!
Wat gaafffff! Maar nu heb je natuurlijk geen enkel idee hoe ver je bent, toch? Dat wordt maandag een belletje plegen met Herr Doktor. Zo spannend dit. Ik duim.
Dankjulliewel allemaal, wat ontzettend lief. Hahaha. Vanwege de Dostinex deed ik elke zaterdag een test (onder het mom van je mag het niet als je zwanger bent en je weet maar nooit of die ene piepkleine kans bladiebla). Twee weken geleden had ik een compleet witte test. Vorige week zaterdag heb ik niet getest omdat ik me zo rot voelde door alles en dacht 'dat het toch niet zo kon zijn'. Omdat ik me zo raar voelde, dacht ik: Dat ene dagje nu maakt ook niets meer uit.. Dus ik denk dat ik dan vier weken zwanger ben, heel misschien vier en een half. Langer kan ik me niet voorstellen, maar wie weet worden we verrast.. Ik heb een Clearblue digital met wekenindicator gekocht voor morgen, dus hopelijk word ik daarmee ook wat wijzer..
Wow, die ziet wel heeel erg positief! Gefeliciteerd Kan je op korte termijn het ziekenhuis bellen met dit resultaat? Want weet niet hoe het met de medicijnen zit die je slikt en zo'n knaller.. Jeetje! Zie ik niet vaak voorbij komen. Duim duim voor nog meer goed nieuws binnekort voor jullie! Ondanks jou (en waarschijnlijk jullie) begrijpelijke angst: nogmaals wow! Hoop heel erg op een goede zwangerschap voor jullie die deze keer hopelijk echt 9 maanden mag gaan duren.
Dankjewel. Het plan is om maandag het ziekenhuis en misschien ook de ha te bellen en dinsdag de vrouwenarts (die is maandag gesloten ). Ik ben nu meteen met de medicijnen gestopt, die Metformine kan geen kwaad tijdens de zwangerschap (van alles gauw opgezocht op internet haha) maar vond het toch prettiger van niet, die Dostinex zou vanaf nu een vierde per week zijn, dus die zou ik wel tot maandag kunnen uitstellen, zou ik het op de een of andere manier nog altijd moeten nemen.. De test beinvloeden kunnen beiden in ieder geval niet, voor zover ik heb kunnen lezen. Daar was ik eigenlijk het meest bang voor, dat het nep is.. Hele lieve woorden, nogmaals dankjewel.
Wacht eens even Miccan als jij vorige week zaterdag niet hebt getest en vandaag deze knaller hebt dan kan het dus ook zo maar zijn dat je al 6 weken bent? Dus niet 4 of 4 1/2 week! Maandag dus bellen? Met jouw (jullie) verleden verdien je het dat het hele zp-forum voor je duimt. Dus doen we dat!
Wauw gefeliciteerd!! Wat een dubbel gevoel moet dat voor jullie zijn. Ik hoop dat je een fijne, voorspoedige zwangerschap mag meemaken. En ik weet zeker dat jullie kleine meisje* van boven de kleine broer/zus beschermd. Veel geluk gewenst!
Pfoe, daar zeg je me wat, So fieke.. Nu word ik natuurlijk nog nieuwsgieriger haha. Ik hoop dat de Clearblue morgen een klein beetje inzicht geeft, ik gok zelf op 1-2, heel misschien 2-3.. Maandag ga ik aan de telefoon hangen, beloofd. En wat ontzettend lief van je, dankjewel. Dankjewel Lentefris. Het is zeker heel dubbel.. De blijdschap, de angst, het verdriet.. Maar ik geloof ook dat zijn of haar zus vanaf ergens een oogje in het zeil houdt, dus voor nu hou ik vertrouwen dat het allemaal goed komt.. Nogmaals bedankt.
Met zo'n knaller ben ik het met so fieke eens! Ik vermoed dus 2-3 of 3+ zeker geen 1-2. Als hij dat aangeeft dan koop ik nooit meer cb
Hahaha mamalap. Ik zet liever 'laag' in, bang om teleurgesteld te zijn als het dan toch korter is.. Niet dat er iets mis is met korter zwanger zijn hoor Maar zo'n hoger cijfer staat altijd net iets leuker..