Dit zijn die van de vorige keer.. Wel een ander soort testen dus niet een op een vergelijkbaar, maar daarna had ik dus de 2-3.. Hmm, die van nu ziet er dan eigenlijk wel donkerder uit.. Maak me geeeek hahahaha.
Pfoe ehhh dat is een goede vraag haha.. Het ligt er een beetje aan hoe laat we opstaan, meestal is dat in het weekend wat later en dan eerst opstarten en alles.. Dus denk een uur of elf, half twaalf?
Nou ik kom hier wel om het uur koekeloeren. Betwijfel of jij wel kunt uitslapen morgen... Spannend allemaal. Ga lekker slapen Micchan. (Heel vreemd maar moet ineens denken aan het liedje van Doris Day, Que Sera sera... Que sera sera, what ever will be, will be the future's not ours to see, que sera sera what will be, will be)
Hahahaha lief. Megaspannend. Oh ik slaap meestal pas rond een uur of minstens 3, dus ik denk dat ik voorlopig nog wel op zit.. Nu al helemaal natuurlijk. aaaahh mooi.
Stiekem zou ik nu die cb doen. Hahaha sorry, heb niks gezegd. Nogmaals: whaaaa gefeliciteerd schat! ♡ En ook een dikke knuffel!
Hahahahahahaaaaa lekker ding. Ik wilde 'm eigenlijk vanavond doen, na het halen gewoon een hele tijd niet plassen en drinken en dan hupsakee, maar man was het er niet mee eens, want hij was zo duur en apotheker zei met ochtendurine bladiebladieblaaaa.. de schat. Dankjewel lieverd. <3
Hij heeft gelijk, plus dat het voor de getalletjes misschien wel verschil kan maken. Oh ik ben zo benieuwd naar die test. Wel meldplicht (met een knipoog) in de groep hè
Ten eerste superrrrrr van ❤️te gefeliciteerd!!! Superduidelijk die test! Ik ben zelf bij mijn jongste dochter met 6 weken erachter gekomen dat ik zwanger was en had net zulke knaltesten als jij nu hebt! Zal me niks verbazen als je nu dus inderdaad 6 weken ver bent! Ik ga voor je duimen
Eh... WAUW!!!!! Gefeliciteerd!!! Wat een knaller van een test, wat heerlijk Wat een geweldig nieuws zo vlak voor het slapen gaan. Ik kom zeker kijken wat de cb aangeeft, ik denk ook 2-3 of mss zelfs wel al 3+.