Lieve Micchan, wat bijzonder dit!!! 😍💕😘 Gefeliciteerd! Ik denk dat je verder bent dan 4 weken. Heb zelden met 4 wk zo'n knaller gezien! Ik kom straks weer even spieken naar je cb. Ben helemaal blij voor je!
proficiat !!!!!!!!!!!!!!!! zo blij voor je ! en ook zoooooo benieuwd hoe ver je al wel bent , want die test wijst toch wel op verder dan 4 weken volgens mij !! xxx knuff !! xxx
Oooh micchan, wauw!!!! Gefeliciteeeeeerd Ik was je wat kwijt en vroeg me regelmatig af hoe het met jou gaat. Het andere topic is dicht.... En dan lees ik dit. Fantastisch! Zo blij voor je
Van harte gefeliciteerd! Ik heb jullie verhaal op de achtergrond gevolgd. Het is jullie zo gegund een broertje of zusje voor jullie Misha. Ik ga heel hard duimen voor een goede zwangerschap. Ik denk dat je ook al wat verder bent dan 4 weken of het zijn er misschien wel 2... Ik ben erg benieuwd wat je CB test aangeeft!
lieve micchan . Van harte gefeliciteerd !! het is je zo erg gegund , en als ik ook mag gokken dat word een 3+ * doet vreugde dansje ! *
Dankjulliewel allemaal. Ik heb vannacht zelfs gedroomd dat er een 3+ stond door jullie. Ga 'm zo doen. Dankjewel voor je lieve woorden. <3 Iedereen trouwens!