Wauw, gefeliciteerd Micchan en man! Er wordt hier ook heel hard geduimd! Hoop op een gezond broertje of zusje voor Misha
Ik had dit topic even gemist. Nogmaals heel erg gefeliciteerd Ik denk dat je wel wat verder bent dan 4 weken, zo'n dikke streep had ik nog niet eens met 6 weken Ben dus erg benieuwd
Wauw wat ontzettend bijzonder met de datums Van harte gefeliciteerd! Ik wens jou en je man een hele fijne zwangerschap toe! En dat jullie over ong. 36 weken een prachtkind in jullie armen kunnen sluiten!
Wauw, gefeliciteerd Micchan! Een hele mooie test! Ik hoop dat je een voorspoedige zwangerschap gaat hebben.
Miccan, ik lees nu pas je bericht dat je zwanger bent!!! Wat super! Van harte gefeliciteerd! Ik zal je meenemen in mijn gebed op een goede afloop en een fijne zwangerschap toegewenst. Al begrijp ik goed dat dat laatste wat moeilijk is, probeer toch van ieder moment te genieten.
Micchan! Wat geweldig!!! Ik lees net elders op het forum je banner, wat fijn! Bijzondere tijd en datum ook. Gefeliciteerd. Liefs,
Wauw! Gefeliciteerd!!! Zag je banner! En rond bijzondere datum weer zwanger! Wens je een hele goede zwangerschap!