Hoi Micchan, Ik heb nooit eerder gereageerd, maar altijd meegelezen en meegeleefd. Maar nu moet ik even reageren. Wat een prachtig mooi nieuws! Van harte gefeliciteerd! Ik wens jullie een mooie, fijne zwangerschap met als resultaat een pracht van een baby. Veel sterkte, het zal ook moeilijk en eng zijn, hoop dat je er ook goed van kunt genieten. Liefs Emma
Gefeliciteerd! En ook ik hoop net zo hard met de andere meiden mee dat je een prachtig gezond kindje in je armen mag houden over 8 maanden!!
Dankjulliewel. Wel goed, So fieke. Net weer zo'n zeurende buikpijn en heel misselijk, maar het is alweer weg.. Zo lang ik niet weer dag in dag uit lig te spugen, mag ik eigenlijk niet klagen. Ik vind alleen dat het zo lang duurt tot dinsdag, wil zo graag een afspraak hebben staan. Da's het nadeel aan vrijdag testen, haha.
Jemig meid, wat veel reacties! Iedereen gunt het jullie van harte, including me! Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!
jeeetje micchan wat een knal test zeg jij kunt je banner vast snel vooruit zetten! gefeliciteerd en ik duim voor je dat alles goed gaat!! Het is je ontzettend gegund
Wauw! Gefeliciteerd 😄 Ik hoop dat jullie over ongeveer 8 maand een wolk van een baby krijgen.
Dankjulliewel. Haha ik weet het echt niet wonderbaby, maar wie weet.. Hopelijk kunnen we snel een kijkje nemen en weten we dan meer. Wachten tot je kunt bellen duurt lang..
Wow wat zie ik nu!? Micchan gefeliciteerd!! Ik duim dat dit keer alles voorspoedig mag gaan! Het is jullie gegund!
Van harte gefeliciteerd Micchan! Het is je echt van harte gegund! Ik hoop dat je optimaal kunt genieten van de zwangerschap en dat je over een maand of 8 een mooi wondertje kunt verwelkomen!