Hoi allemaal ik ben nieuw op dit forum. Ik ben al een tijdje een stille lezer. Mijn man en ik proberen het al een tijdje. Afgelopen maand hebben we de ovulatietest van clearblue ingeschakeld. Ik hoop zooo erg dat het eindelijk raak is. Wel ben ik afgelopen week ziek geweest: overgeven diarree duizelig. Zou dit buikgriep zijn of ben ik toch zwanger. Gisteren heb ik een test van sensibaby gedaan dit was 3 dagen voor NOD kon niet meer wachten haha. Mijn man en ik dachten een vaag streepje te zien. Ik heb geen idee hoe ik een foto moet toevoegen ik hoop dat ik het goed heb gedaan.
Ik lijk ook een tweede streepje te zien maar vind het wel een beetje een vage test. Alsof de vloeistof bij het linkerstreepje zich daar heeft opgehoopt ofzo. Zou morgen nog eens testen, maar volgens mij ziet t er verder wel veelbelovend uit
Vanochtend (1 dag voor NOD) de 2voor5 kv test gedaan deze was spierwit . De test die ik eerder heb gedaan was de sensibaby test waar je 6 dagen van te voren al mee kan testen die heb ik helaas niet meer. Morgen is mijn NOD ik hoop dan iets te zien 'fingers crossed'.
Oh wat vervelend zeg nu zit je in onzekerheid Ik heb zelf nooit vroege testen gebruikt maar had wel 10 dpo positief met kv. Maar goed dat hoeft niet voor iedereen te gelden natuurlijk. Succes met afwachten!