Ik wist deze maand niet wanneer ik mijn menstruatie kon verwachten omdat ik dat niet bijgehouden heb. Ik dacht toch maar even een testje halen omdat ik s avonds wel van een drankje houd. En toen een plusje!! Gelijk die 2e test ook opengetrokken natuurlijk stel je voor dat het vals positief is en ja hoor ook een plus! Een 2e zat in de planning maar had niet gedacht dat het gelijk raak zou zijn. Ben een beetje in shock maar we zijn superblij. Geen idee hoe ver ik ben ook. De testen zijn op de foto een beetje onduidelijker als in real life.
Dank jullie wel dames Weet iemand trouwens of die plusjes blijven staan? Ik weet dat de testen van de kv wel gewoon zichtbaar blijven.
Gefeliciteerd! Idd blanke nagellak er overheen, anders gaan er weer vlekjes opkomen ook heb ik wel is gelezen!
Dank jullie wel allemaal Morgen een clearblue halen met weken indicator, denk dat die 1-2 weken zal zeggen maar ik weet het niet zeker. Dan heb ik in ieder geval een soort van richtlijn als ik de Vk moet bellen. T begint nu echt pas een beetje door te dringen haha, zal morgen de foto van de Clearblue hier neerzetten als ik die gedaan heb.
De clearblue met indicator gedaan gisteren. Was evengoed spannend. Stel je voor zou die nu zeggen niet zwanger. Maar het is goed gekomen