Jep, een echt wereld probleem op de zaterdagochtend. Maar wie weet waar die cadeau snoepjes vandaan komen en waarom loopt die balk af?
Dat heb ik ook een tijdje terug gehad. Weet niet meer precies hoe het zat. Maar volgens mij als die balk afgelopen is krijg je geen cadeautjes meer. Heb gekeken bij die level die je nu laat zien maar ik krijg het nu niet meer.
Haha ik ben nu oprecht verbaasd dat mensen dat nog spelen dat was toch 4 jaar geleden dat iedereen dat deed?
Heerlijk dit ik speel het al jaren niet meer, maar eens in de zoveel tijd zitten m'n ouders vast (die spelen samen op 1 account) en dan moet ik het level voor ze halen, en dan zegt mijn moeder altijd "Was die universitaire studie toch nog ergens goed voor!" Beetje Off-topic, maar ik zal ze vragen of zij wel eens zo'n balkje met cadeautjes hebben gehad
Je hebt zoveel beurten de tijd om die cadeautjes weg te spelen. Als dat lukt win je weer extra boosters
Ik speel het ook nog steeds hoor. Heb op sommige momenten ook ineens die cadeautjes, best handig! Maar waarom, geen idee? Heb nu ook soms dat ik een reclame moet kijken en meteen een extra booster in dat level krijg. Of als mn levens op zijn, kijk een reclame en heb weer een leven. Best handig als ik niets te doen heb!