Is deze ovulatietest positief?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Kangerootje, 5 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Ronde 6 voor de tweede! Begonnen met ovulatietesten. :)

Iemand veel kennis ervan, is deze ovulatietest nou positief of niet?? Moet ie nog donkerder worden?

Bedankt! 20190305_134537.jpg

2. Flamingooo

Flamingooo Niet meer actief

Bij mij was dit niet positief. Hij kan echt nog donkerder. Zit er wel heel dicht tegenaan.

Stresskipje en Kangerootje vinden dit leuk.
  3. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Denk dat je vanavond een donkerdere hebt nog. T kan dat dit voor jou je piek is

Kangerootje vindt dit leuk.
  4. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Bedankt dames! Ik test voor de zekerheid nog even door....

Weet iemand dit... vannacht heb ik nachtdienst. Test nu steeds rond 14 u smiddsgs. Morgen wordt ik rond die tijd wakker en dan is dat dus eigenlijk mijn ochtend urine.. mag ik daarmee dan wel testen?

5. Stresskipje

Stresskipje Bekend lid

30 dec 2018
    812
    426
    63
    Vrouw
    Bij mij kon ie ook donkerder maar bij een vriendin van me was positief lichter dan deze.

6. cherrytomaatjes

cherrytomaatjes Fanatiek lid

30 mrt 2018
    1.807
    1.786
    113
    Vrouw
    Beter niet met "ochtend" urine testen. Kan lastig zijn met onregelmatige werktijden he? Ik teste normaal gesproken rond 11.00, zo'n 5 uur nadat ik opstond. Als ik nachtdienst had teste ik ook ongeveer 5 uur na het opstaan, dat was voor mij rond 03.00.

Ik teste ook gewoon op het werk. Had een klein plastic bakje met dekseltje (die kleintjes van de ikea, die zijn kleiner dan een pakje sigaretten) in mn zak met een ovutestje erin. Plassen in t bakje, dipstickje erin, urine eruit, bakje wassen, dipstickje er weer in en vol gas weer verder naar mn volgende client.

7. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Wat een goed idee. Testte je ook snachts dan?
    Ik denk dat ik morgen rond 1 u zal opstaan want heb maar één nacht. Dan even rustig wat drinken en in de namiddag rond 4u testen. Erg benieuwd of ie nog donkerder is morgen.

Succes met wachten op je baby... je bent er bijna zie ik ;)

cherrytomaatjes vindt dit leuk.
  8. Astrid040

Astrid040 Bekend lid

4 feb 2011
    652
    252
    43
    Ik dronk altijd eerst wat op mijn werk en nam op mijn werk altijd een schoon papier koffiebekertje mee naar het toilet. Na ochtend overdracht, rond half 11, dat is zo’n 4 uur na opstaan, even plassen en dan moest ik voor 12 uur bellen voor een iui op de volgende dag rond het middaguur. Beter niet testen met ochtend urine.

9. Kangerootje

Kangerootje Fanatiek lid

24 dec 2013
    3.291
    1.491
    113
    Vrouw
    Die bekertjes zijn handig idd.
    Hier cd 16 nu.. maar geen een test was zo donker als cd 13. Denk toch dat dat mijn eitje was

Deel Deze Pagina