optrekken

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door happynienja, 30 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    martijn begint zich op te trekken aan de tafel en zijn box enz maar hij glijdt weg op onze gladde laminaat vloer, kan ik hem iets van sloffen aandoen? of is het beter van niet?
    blote voeten lijkt me zo koud, hij heeft al snel koude voeten.
    als we naar buiten gaan doe ik hem al sloffen aan vanwege de kou maar hij staat er dan niet op.
    hij heeft al anti slip sokken aan maar dat helpt niet.
    iemand tips?

2. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Charlotte heeft sinds een week of 6 elke dag slofjes aan. Zien eruit als schoentjes maar zijn heel soepel. Ze heeft er sokjes bij aan en heeft lekker warme voetjes. Ik zou het je dus zeker aanraden. Kijk eens op Op Kleine Voet, Groot in babyslofjes! , daar hebben modellen ze voor jongens en meisjes. Ik heb ze van babypaws, die hebben echt enige slofjes en volgens mij ook modellen voor jongens. Anders zijn Zootjes ook een aanrader, die zitten stevig en krijgen ze zelf niet uit (erg handig :)).

3. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    Volgens mij is het het beste om het toch gewoon op sokjes te proberen. Hij vindt vanzelf een weg om het te doen. Als je inderdaad slofjes aan wil doen zijn die van Babypaws super. Die heb ik hier ook. Lekker soepel. Maar hier heeft ze in het begin gewoon op sokken zichzelf opgetrokken. (wel een houten vloer en geen laminaat, maar toch ook niet echt heel stroef...)

4. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Hier ook babypaws gehad vorig jaar... ideaal, lekker warm aan de voetjes, en zorgen voor een goede grip op de vloer... en ze zijn ook nog eens heel leuk! :D
    Je kunt ze ook zelf ontwerpen op roosjes.eu... alleen dan duurt het geloof ik 4 weken voor je ze hebt, heb dat ook gedaan en veel complimenten gehad over dIe leuke slofjes!

5. Chingy

Chingy Actief lid

28 apr 2009
    356
    0
    0
    Brabant
    Mijn dochtertje had altijd van die schoentjes van de zeeman aan. Dat werkte hier prima! Je hebt ze in alle kleuren en ze zijn maar 2 euro ofzo.

6. Mama sinds 2009

Mama sinds 2009 Fanatiek lid

1 mei 2008
    1.522
    0
    0
    Simpele leren slofjes zijn het beste. Hoeven echt geen hele dure te zijn. De HEMA verkoopt ze ook, maar Kiddipads of Boumy's zijn ook enig. De onderkant van het slofje heeft een antislipwerking op gladde vloeren. Ideaal!

7. Dora en Boots

Dora en Boots Niet meer actief

hier ook leren slofjes. Helpt wel wat, maar ze valt nog steeds wel eens ondersteboven.(laminaat). Je doet er weinig aan, het is nu wachten tot ze een beetje steviger blijft staan.

8. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    Nou, die goedkopere schoentjes van de HEMA bijvoorbeeld, bleven hier echt niet aan haar voeten zitten... En dan is het toch weer zonde van het geld. Die op het plaatje hierboven vind ik heel leuk, maar volgens mij zit daar best een stevige zool onder. En dat is weer niet zo goed voor babyvoetjes.

9. Marnick

Marnick Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.167
    0
    0
    Hier draagt ze al een tijdje slofjes "Made by Zootjes", gekocht bij de Schoenenreus. Geen echte zootjes, maar ze lijken er wel op. En ze kostten als ik het me goed herinner maar de helft :).

10. wendyp

wendyp Niet meer actief

Wij hadden altijd Aapies... Werkten perfect, zaten perfect en het mooiste was, ze kon ze zelf niet uittrekken :D

11. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    dank jullie wel voor jullie reactie's, ik ga even op de site's kijken.

12. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    en even zijn voeten opmeten haha.

13. Laure80

Laure80 Fanatiek lid

26 aug 2008
    1.036
    0
    36
  14. Laure80

Laure80 Fanatiek lid

26 aug 2008
    1.036
    0
    36
    Ze verkopen trouwens alleen maat 19 en maat 21. Maat 19 zou voor kinderen van 6 maanden tot 1 jaar zijn en maat 21 vanaf 1 jaar.
    Mijn zoontje draagt maat 19 sinds hij ca. 8,5 maand is (daarvoor pasten ze wel, maar had ze toen nog niet) en verwacht dat ze net voor zijn 1e verjaardag te klein zullen zijn.

15. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    ik heb gister zijn voetjes opgemeten en die zijn 11 cm, dus al aardig groot haha.
    hij heeft als sloffen voor als we naar buiten gaan, soort schoentjes maar die zijn te stug om door het huis mee te gaan.

Deel Deze Pagina